eitaa logo
مبسا+
1.4هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
5.9هزار ویدیو
125 فایل
#ایران 🕊࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐🕊
مشاهده در ایتا
دانلود
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️حضرت امام خامنه ای فرمودند: «دنیا به زبان ما حرف خواهد زد». امروز، فریاد «مااارگ بار اییسرائیل» در دانشگاه اسپانیا:))
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 گزارش استهلال ماه صفرالخیر ۱۴۴۷ ه‌.ق 🔍 بخوانید👇 farsi.khamenei.ir/news-content?id=60749
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من فقط وایساده بودم، داشتم نگاه می‌کردم… یه اتاق بود، توش عکس بچه‌ها… خیلی‌هاشون هم سن من بودن… یکی‌شون اسباب‌بازی دستش بود… یکی انگار تازه نقاشی کشیده بود… ولی دیگه نیستن… بابام گفت شهید شدن… تو جنگ… من نمی‌دونستم “شهید” یعنی چی، فقط دیدم همه ساکت بودن… و یه آقاهه داشت با گریه براشون لالایی می‌خوند… مامانم بغض کرد گفت: “بچه هام فدای بچه های حسین…” 🌹 ┄┅┅┅┅🏴🇮🇷🏴┅┅┅┅┄ 🆔 eitaa.com/mabsaa •┈┈••••✾•🌿🏴 🌿•✾•••┈┈•
هدایت شده از «مبسا»
شرایط استفاده از ارز اربعین برای زائران امام حسین علیه‌السلام 🌹 ┄┅┅┅┅🏴🇮🇷🏴┅┅┅┅┄ 🆔 eitaa.com/mabsaa •┈┈••••✾•🌿🏴 🌿•✾•••┈┈•
⚠️احسنت به اقای دهباشی بااین پاسخ دقیقشون ▪️ کنتور که نمیندازد ... ▪️ مکانیسم ماشه که تقصیر جلیلیست ، قیمت دلار تقصیر ثابتی ، برق هم که الونیوز گفته بخاطر ای ایران خواندن رهبری هست و الانم که کم آبی رو انداختن تقصیر شهید رییسی. طبق معمول هم دولت بدون هیچ نقصانی فقط در مسیر خدمت حرکت میکند و نه نقدی بهش وارد است و نه کاستی درش دیده میشود . ▪️ میشود ‌بفرمایید آقای رییسی چگونه آب سد هارو خالی نمود ؟‌ با یوفو آنهارا تبخیر کرد یا با گشودن دریچه ها شهرهای در مسیر آب را غرق کرد ؟ ▪️ بعدشم مگر چند درصد از برق کشور از طریق سد ها تامین میشود ؟ فقط ۵ درصد . مشکل را باید جای دیگری جست . آنجایی که ذلیلها جهت خودشیرینی فرانچسکوها ایران را زیر سایه قرارداد پاریس بردند تا از یک‌ حدی بیشتر سوخت نیروگاه تولید نکنند . آنجایی که برای جلوگیری از تحریم و جنگ از توسعه برق هسته ای سر باز زدیم . ▪️ لطفا برای فرار از بی مسئولیتی خودتان کارخرابی هارا گردن ماه و خورشید و ابر و فلک نیاندارید . پاسخگو ، عذرخواه و مصلح باشید ... ▪️ و حتما پاسخ دهید چرا و چگونه در روزهایی که مذاکرات غیر مستقیم با امریکا تایید میشد خبری از قطعی برق نبود اما به محض اینکه خللی در مذاکرات ایجاد میشد دوباره برق ها میرفت ؟
پیام بانوی ایرانی از انگلیس به رهبرانقلاب حجاب ندارم اما برای رساندن پیامم به شما حجاب سر کردم که بگویم ای رهبر آزاده مسلمین جهان امروز دخترت ذر سرزمین انگلستان به تو و امام خمینی و به تمام شهیدان راه ایران زمین و راه اسلام سلام می‌فرستند.
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چاهزاده زن اجاره‌ای فراخوان داده برن توی مونیخ تجمع کنن کلا ۵۰ نفر اومدن میانگین سنی‌هاشون هم +۹۰ همراه با ایزی لایف😂
🔻 توییت کاربران توییتر ✍ اونی که با بچه‌های آفریقایی عکس می‌گرفت حرفی درمورد غزه نداره؟ 👤 مهدی طیبی
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️بی شک ، در قدس نماز خواهید خواند..