5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در دورهمی اخیر سلطنت طلبان نماینده پشتیها به فرمان چاهزاده لبیک گفت 😂😂😂
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖥 سیرک ربع پهلوی!
🔸 حتی یه نفر آدم درست و حسابی هم نمیتونن برای سیرکشون دست و پا کنن!
🔸 تو رو خدا آدما رو ببین طرف اینقدر بیسواده نمیتونه درست حرف بزنه!
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کنفرانس #همکاری_ملی جاییست که حمله نظامی اسرائیل به ایران که منجر به شهادت ۱۱۰۰ تن از هموطنان ما شد را 《فرصت استثنایی》 معرفی میکنند و همه حضار در کنار #رضا_پهلوی با تشویق خود، بر صحبتهای گوینده مهر تایید میزنند!
اَعوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيطانِ الرَّجيم
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
"لاٰ حَولَ وَلاٰ قُوَّةَ اِلّاٰ بِاللّٰهِ الْعَلیٌِ الْعَظیم"
وَتَوَکَّلْ عَلَی اللهِ وَکَفیٰ بِاللّهِ وَکیلاً
📌 امروز دوشنبه
☀️ ۶ مرداد ۱۴۰۴ هجری شمسی
🌙 ۳ صفر ۱۴۴۷ هجری قمری
🎄 28 جولای 2025 میلادی
📖 هر روز یک حدیث
✳️ امام رضا عليهالسلام:
"بالاترین درجه عقل بعد از ایمان به خداوند مهرورزی و خیرخواهی برای مردم است.
📗عیون اخبار الرضا(علیه السلام) -ج۲-ص۳۵
🔖 مناسبت ها
🌸 میلاد امام محمد باقر علیهالسلام
⚙روز کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای
اَلْحَمْدُ لِلَّهِ کَمَا هُوَ أَهْلُهُ
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ اَعْدائُهُمْ اَجْمَعینْ
اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج اِلٰهیٖ آمّیٖن
سلام امام زمانم✋🌸
مهدے جان اگر کارے ازم برنیاد براتون یه کار که میتونم بکنم، میگذرم از تمام خواستههام و فقط و فقط و فقط فرج شما رو از خدا میخوام کمترین کاریه که از دستم برمیاد !!
کاش در راه کرببلا حاجتت را خدا روا بکند ...
اربعین بگذرد و روز ظهورت نشود
خاک عالم به سر ماست خدا رحم کند
🌷اللهم عجل لولیک الفرج🌷
هدایت شده از «مبسا»
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#استوری
آهای هم وطن... از محمدرضابذری
🌹 ┄┅┅┅┅🏴🇮🇷🏴┅┅┅┅┄
#اربعین
#امام_حسین
#مبسا
🆔 eitaa.com/mabsaa
•┈┈••••✾•🌿🏴 🌿•✾•••┈┈•
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺پاسخهای پرتوپلای عراقچی به ۳سوال چالشی:
✓چرا باوجود هشدار رهبری مبنی بر شرافتمندانه نبودن، وارد مذاکره شدیم؟
✓چرا دستفرمون و آهنگ مذاکراتی دولت در قبل و بعد جنگ، یکی است؟!
✓در مذاکره پس از جنگ دنبال چه هستید؟
📌«نمیتوانم وارد جزئیات بشوم...
تشخیص شرافتمندانه بودن با نبودن مذاکره، با من و شما نیست!!
📌«ترامپ هم تهدید کرد و هم دعوت به مذاکره... ما با مذاکره، با دنیا اتمام حجت کردیم!!!»
📌«وقتی پرچممان بالاست و زورمون رو به دنیا نشون دادیم، برای چی نریم مذاکره کنیم؟!»
✍رهبری تا چندروز قبل از مذاکرات عمان، در نماز عیدفطر فرمودند: «همه بدانند! مواضع ما همان مواضعی است که بود، دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی هم همان است که بود»(۱۴٠۴/۱/۱۱)
👈اولا چه اصراری از سوی دولت انجام گرفت که به یکباره چندروز بعد، نظر رهبری تغییر کرد؟!
👈ثانیا موافقت رهبری، بخاطر تهدیدات آمریکا و اتمام حجت با دنیا بوده، یا اتمام حجت با دلبستگان به آمریکا؟! اساسا چندبار باید حسن نیتمان را به دنیا ثابت کنیم؟! آیا منابع امریکایی بعدا اعتراف نکردند که هدفشان از مذاکره، غافلگیری ایران در جنگ بوده؟!
👈ثالثا اگر صرفاً استدلال شما برای ادامه مذاکره اینست که در جنگ، زورمان را به دنیا نشان دادهایم، پس چرا با ادبیات غیرعزتمندانه در مصاحبههای خارجی تاکید داشتید «بدنبال مذاکره هستیم بشرط این که مطمئن شویم آمریکا مجدداً ما را هدف حمله نظامی قرار نمیدهد؟!»
✍محمد جوانی
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ کـاشْکی اَربَــــعینْ با دَسْـتِ سـاقی
مِـــهمونَمْ کُـــنی چـــایِ عَـــراقی...
#اربعین
#امام_حسین