13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با هر ســـلام صبـح به آقــای بی کفن
انگـــار روبـروی حــرم ایستــــاده ایم
با رعیـتــی خــانـه اربــاب بــا وفـــــا
احساس می کنیم که ارباب زاده ایم
#علی_اکبر_لطفیان
صَباحاً اَتَنَفَسُ.. بِحُبِ الحُسَین💚
🍃رو به شش گوشهترین
قبلهی عالم
هر صبح بردن نام
حسیـــن بن علی میچسبد:
چِــقَدَر نـام تــو زیبـاست
اَبــاعَبـــــدالله...
هرکسی داد سَلامی به تو
و اَشکَش ریخت ،،،
او نَظـَرکَــردهی زَهــراست...
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ
وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ
وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ
وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
وعَلی العباس الحسُیْن...
ارباب بيکفن ســــــــلام...
#صبحم_بنامتان_اربابم
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸دعای روز بیست و سوم #ماه_رمضان
🔹 بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُمَّ اغْسِلْنِی فِیهِ مِنَ الذُّنُوبِ، وَطَهِّرْنِی فِیهِ مِنَ الْعُیوبِ، وَامْتَحِنْ قَلْبِی فِیهِ بِتَقْوَی الْقُلُوبِ، یا مُقِیلَ عَثَراتِ الْمُذْنِبِینَ.
🔸خدایا، در این ماه از گناهانم شست وشویم ده و از عیب ها پاکم کن و دلم را به پرهیزکاری دل ها بیازمای، ای نادیده گیرنده لغزش های اهل گناه.
"لاٰ حَولَ وَلاٰ قُوَّةَ اِلّاٰ بِاللّٰهِ الْعَلیٌِ الْعَظیم"
وَتَوَکَّلْ عَلَی اللهِ وَکَفیٰ بِاللّهِ وَکیلاً
🖼 هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنیم:
📌امروز سهشنبه
☀️ ۵ فروردین ۱۴۰۴ هجری شمسی
🌙 ۲۴ رمضان ۱۴۴۶ هجری قمری
🎄 25 مارس 2025 میلادی
📖 حدیث امروز :
✳️ پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) :
هركس در ماه رمضان آيه ای بخواند و يا تسبيحى بگويد ؛ برتری آن بر غير ماه رمضان ، همچون برتری من بر امّت من است...
📚 بحارالانوار ، ج۶ ، ص۳۴۵
اَلْحَمْدُ لِلَّهِ کَمَا هُوَ أَهْلُهُ
اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج اِلٰهیٖ آمّیٖن
سلام امام زمانم✋🌸
سلام بر نگاه تو بلند آسمانی ام!
که از حضيض خاکها به اوج می کشانی ام
من از تبار لحظههای تند سير زندگی
تو از تبار ديگری، بهار جاودانی ام
سراسر وجود من پُر است از صدای تو
وجود من فدای تو! بيا به ميهمانی ام
به ذرّه ذرّه جان من طلب زبانه می کشد
ولی در اين حصارها اسير ناتوانی ام
شنيدهام که می رسی، نشستهام به راه تو
سلام بر نگاه تو بلند آسمانی ام
🌷 اَللّهُـــمَّ عَجـِّــل لِوَلیِّــکَ الفَـــرج🌷
717.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینقدر عشق حسین ابن علی زیباست
که در جوانی هوس پیرغلامی کردهام🥺🍂
صَباحاً اَتَنَفَسُ.. بِحُبِ الحُسَین💚
🍃رو به شش گوشهترین
قبلهی عالم
هر صبح بردن نام
حسیـــن بن علی میچسبد:
چِــقَدَر نـام تــو زیبـاست
اَبــاعَبـــــدالله...
هرکسی داد سَلامی به تو
و اَشکَش ریخت ،،،
او نَظـَرکَــردهی زَهــراست...
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ
وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ
وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ
وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
وعَلی العباس الحسُیْن...
ارباب بيکفن ســــــــلام...
#صبحم_بنامتان_اربابم
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❄️سـلام
☕️ صبح زیبای سه شنبه تون
❄️پراز برڪت و روزے فراوان
☕️براتـون ماهے
❄️پراز موفقیت
☕️لبریز از پیشرفت و
❄️سرشار از خوشبختی
☕️همراہ با خیر و برڪت
❄️از خداوند خواهانم
❄️صبح تون بخیرو نیکی ☕️
┄┅═✧💚☫💚✧═┅┄
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کدام مصلحت؟!!
این سخنان حضرت آقا قابل توجه آن هایی است که مصلحت را بهانه ای نموده اند برای عقب نشینی از احکام الهی و ارزش های اساسی اسلام
و برخی ها که حتی پا را فراتر گذاشته و برداشت های غلط خود را به عنوان نظر ولایت و حکم حکومتی جا می زنند!!
در ضمن آن مصلحتی که حضرت امام (ره) برای حفظ نظام مطرح کردند، تشخیصش با ولی امر و سازوکارهای اعمالی ایشان است نه هر کسی با تشخیص خودش ...