- فزت و رب الکعبه ..
+ شهید حاج قاسم سلیمانی :
وقتی شمشیر بر فرق مبارک امیرالمومنین فرود آمد ، این جمله را فرمود : فزت و ربّ الکعبه . به خدای کعبه رستگار شدم . این رستگاری دو وجه دارد : یکی آسودگی از نامردمان ، یکی رسیدن به آن جایگاه بزرگی که امیرالمؤمنین در عطش آن به سر میبرد .
+ تصویر شهید سلیمانی در حرم امیرالمومنین .
#حاجقاسم .
@Mahed113
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ــ آقاشماعمویمنوندیدید؟
+ عموتکیهپسرم؟
ــ اونکههرشببرامونغذامیاورد و باهامونبازیمیکرد.
+ پسرماودیگرنمیاید
ــ نه اوبایدبیایدخبرخوشیبرایشدارم
+ چهخبری ؟!
ــ خبرِ کشته شدنِ [علی] را💔
میدانمخوشحالمیشود
هرشبمنومادرم که او را نفرین میکردیم
او هم نفرینشمیکرد
+ مرگِعلیراجلویاو آرزوکردهای ؟؟؟
ــ آری ،همیشهکهغذامیآورد ،
جلویشعلیرانفرینمیکردم ؛
اوهم دستهایش را بالامیبرد
و میگفت :
[ خدایا ، مرگِ علی را برسان :) ] . 💔
مظلوم علي💔
@Mahed113