اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- در زبانِ فارسی ، ما زن و مرد رو از هم جدا نکردیم .. !
@Mahed113
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- وقتی به درد و رنج ها از این زاویه نگاه میکنم....لذت بخش نمیشود....اما تحملش آسان میشود....
شیرین نمیشود....اما تلخی اش گوارا میشود....
@Mahed113
18.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- آه و افسوس که مانند حسین بن علی
مجتبی نیز حرم داشت خرابش کردند
#هشتم_شوال #بقیع
#تخریب_بقیع
@Mahed113
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀