اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- اعترافات تلخ از مذاکره :
هنگامی که حتی ظریف و روحانی هم از مذاکره با آمریکا اظهار پشیمانی کردند...
@Mahed113
- مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل
نمیکند.بله،مشکل ما را با آمریکا
یک چیز حل میکند؛چه چیزی؟
به آمریکا باج بدهیم؛نه یک بار؛
آمریکاییها به یک بار باج هم قانع
نیستند؛امروز باج بدهیم،فردا میآیند
یک باج دیگر میخواهند،باز بایدباج
بدهیم؛پسفردا میآیند یک باج دیگر
میخواهند،باز باید باج بدهیم.امروز
میگویند هستهای را تعطیل کنید،
بعد میگویند قانون اساسی را عوض
کنید،بعد میگویند شورای نگهبان را
بردارید؛آمریکاییها باج میگیرند.اگر
بخواهید مشکلتان با آمریکا حل بشود،
باید این کار را بکنید؛مرتب باج بدهید.
آمریکا اینها را میخواهد:پشت مرزهای
خودتان،خودتان را محبوس کنید،
دستتان را خالی کنید،صنایع دفاعیتان
را تعطیل کنید.
کدام ایرانی باغیرتی حاضر است که یک
چنین باجی بدهد؟...#مذاکره با آمریکا
مشکلی را حل نمیکند.اگر حاضرید باج
بدهید،نه یک بار،نه دو بار،پشت سرهم،
در همه مسائل اساسی،و از همهخطوط
قرمزتان عبور کنید،بله،آنوقت آمریکا با
شما دیگر کاری ندارد،مثل دوران پهلوی..!
#رهبرم .
@Mahed113
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- رهبر انقلاب : دشمن از پیشرفتهای جمهوری اسلامی کلافه و عصبی است !!
+ رهبر انقلاب اسلامی ظهر دیروز در دیدار فرماندهان عالی نیروهای مسلح :
دشمن از پیشرفتهای ما کلافه است ، عصبی است . خیلی از این جنجالهایی که شما میشنوید در رسانههای دشمنان پخش میشود از روی کلافگی است ، چارهای ندارند . یک چیزهایی را هم ادعا میکنند که واقعیت ندارد . آرزوهای خودشان را به شکل واقعیت ، به شکل خبر مطرح میکنند در حالی که واقع قضیه غیر از این است .
بحمدالله جمهوری اسلامی تلاشش خوب است ، تحرکش خوب است ، پیشرفتش هم خوب است ، خدا را شکر . در بعضی از بخشهای کشور ما البته گرفتاریهای محسوسی داریم ؛ بخشهای اقتصادی به خصوص در برخی گوشههایش گرفتاریهای زیادی داریم ، آنها باید حل بشود ، در این شکی نیست اما مخلوط نباید کرد قضایا را با همدیگر .
ما یک جا اگر یک نقصی داریم در یک جای دیگر کمال داریم ، پیشرفت داریم . پیشرفتی که تحسین دشمنان ما را برمیانگیزد . این مهم است که دشمنان ما هم تحسین میکنند ما را در بعضی از کارها و القائاتی دارند ، تبلیغاتی دارند ، باید در مقابل اینها طراحی کرد ، کار کرد و آمادگی را باید حفظ کرد . پس برمیگردیم به همان حرف اول ، آمادگی حداکثری لازم است. [ ۱۴۰۴/۱/۲۴ ] #رهبرم
@Mahed113