اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀
- یکی از جنود ابلیس «یأس» است.
در اموری که انسان باید با امید و
طُمَانینه و تصمیم عمل بکند شیاطین
ایجاد یأس میکنند و با این ایجاد
یأس جوانهای ما را در آن مسائلی
که باید با تصمیم جدی پیش ببرند
گاهی سست میکنند..!
#خمینیِکبیر
@Mahed113
- عـاشقـانراسـرشـوریـدهبـهپیکـرعجـباسـت
دادنسـرنـهعجـب،داشتـنسـرعجـباسـت...!
#حاج_قاسم
@Mahed113
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ما هنوز مدیونیم...
همین اشکهایی که برای حسین میریزیم،
از نَفَس امام صادق علیهالسلام به یادگار مونده...
#شهادتامامصادقعلیهالسلام
@Mahed113
واج آراییِ شین هم ، بهتر از این میشود!؟
شهرِ مشهد ، شمسِ هشتم ، عشقِ مشهودم رضا .