eitaa logo
ماهد¹¹³
538 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2.1هزار ویدیو
12 فایل
﷽ اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج 🤍 ازولایت‌فقیه‌غافل‌نشویدوبدانیدمن‌به‌یقین‌رسیدم‌که‌امام خامنه‌ای‌نائب‌بر‌حق‌امام‌‌زمان‌است. (شهیدحججی) شروطمون : https://eitaa.com/conditions13 کپی؟! با ذکر صلوات برای آقا صاحب الزمان [ عج ]
مشاهده در ایتا
دانلود
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- یاد باد آن روزگارانی که تو را داشتیم ؛ - ❤️‍🩹
بسم رب الشهدا 🤍
دعای فرج 🤍✨
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- تشکر رهبر انقلاب از کار بزرگ ملت ایران در روز ۲۲ بهمن !! + رهبر معظم انقلاب : ملت عزیز ایران دشمنان را مأیوس کردید .. همه انسجام ملی را حفظ کنیم، این انسجام ملی خیلی قیمتی است .۱۴۰۴/۱۱/۲۳ -
بسم رب الشهدا 🤍
دعای فرج 🤍✨
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- روایت روز گذشته رهبر انقلاب از پاسخ ملّت ایران در روز ۲۲بهمن به تهدید‌های آمریکا: نشان دادید که این تهدید اثر ندارد و اثر تهدید، عکس است؛ بعکس، انگیزه ایجاد میکند. ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ .
10.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- رهبر معظم انقلاب : مدام میگویند ما ناو فرستادیم .. ناو البتّه یک دستگاه خطرناکی است ؛ امّا خطرناک‌تر از ناو، آن سلاحی است که میتواند این ناو را به قعر دریا فرو ببرد. ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ .
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- پاسخ رهبر معظم انقلاب به تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا: قوی‌ترین ارتش دنیا ممکن است گاهی آن‌چنان سیلی بخورد که از جا نتواند بلند شود. ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ .
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- رهبر معظم انقلاب : ما داغدار و عزادار خون‌های ریخته شده در فتنه دی‌ماه هستیم .. (: .