eitaa logo
ماهد¹¹³
538 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.1هزار ویدیو
12 فایل
﷽ اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج 🤍 ازولایت‌فقیه‌غافل‌نشویدوبدانیدمن‌به‌یقین‌رسیدم‌که‌امام خامنه‌ای‌نائب‌بر‌حق‌امام‌‌زمان‌است. (شهیدحججی) شروطمون : https://eitaa.com/conditions13 کپی؟! با ذکر صلوات برای آقا صاحب الزمان [ عج ]
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم رب الشهدا 🖤
دعای فرج 🖤✨
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀
- دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان🖤. التماس دعا (=✨
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- وقتی حاج محمود طبق عادت برای سلامتی امام خامنه ای عزیز دعا کرد .. (: 🖤 ؛
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- لحظه ای که جواب سلامش را شنید : .
- حضرت آقا ۱۱ روز قبل: امام حسین فرمود: کسی مثل من با کسی مثل يزيد بيعت نمی کند. + تاریخ گواه است او هرگز ملتش را تسلیم شياطين عالم نکرد. ما نیز تسلیم نخواهیم شد.👊🏻🇮🇷
- شعـار روی لب ما همیشه یا مرگ یا خامنه‌ای بود حالا که رهبرمون رو گرفتید مارا از مرگ هراسی نیست.
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چقدر از سرمون هم زیاد بودی ..💔 ؛ .
- آرزویی که تا ابد به دلم ماند .. (:💔
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بارون اومده .. آقام از میدون غرق خون اومده🖤 :) .
هدایت شده از - یه‌دهه‌هشتادی
سلام و احترام رفتن پدر اُمت‌مون رو تسلیت عرض میکنم.. کوچیک تر از اونم که بخوام الان حرفی بزنم اما چون خیلی پیام داده بودید..؛ به چند تا سوال مکرر پاسخ میدم... کار نظام تمومه؟! +مگر شیعه با شهادت حسین ابن علی به پایان رسید که نظام اسلامیِ تحت لوای شیعه با ترور رهبر آن به پایان برسد؟! توجه داشته باشید عزاداریم ولی سرخورده نه... الان تو این وضعیتی که قرار داریم ، ما یه تکلیف بسیار مهمی داریم..؛ تبیین حرف های حضرت آقا خیلی واجب تر از قبل شده.. خیلی ها بواسطه ی این شهادت از کارهاشون دست کشیدن و ناامید هستن.. بعضی فقط مشغول عزاداری و بعضی هم نگران وضعیت مملکت که حالا چی میشه و ... درصورتی که حضرت آقا خیلی تاکید داشتن روی اینکه حتی توی حوادث ؛ ما باید عزم و اراده مون راسخ باشه و گام ها محکم ان‌شاءالله ادمین های بزرگوار به صورت متن های کوچیک کوچیک این کارو انجام میدن... و نکته بعدی عکس پروفایل ها رو سیاه نکنید همه‌مون عزاداریم اما الان وقت اننتقامه الان وقتشه محکم و استوار واستیم... یادتون نشه حضرت آقا توی جنگ ۱۲روزه وقتی کلی از فرماندهان ایران رو زدن محکم و استوار فرمودن وقت عزا نیست و همه با عزت و چند ایران رو گذاشتیم و بعد از جنگ عزاداری کردیم... الانم جای عکس سیاه تصاویر حضرت آقا رو بزارید.. حالا از ما چی برمیاد!؟ دشمن تمام سعیش به اینه که بتونه نیروهای نظامی ما رو از چند جبهه درگیر بکنه ویکی از اون جبهه ها آشوب داخلی هست وظیفه ما حضور تو خیابون هاست خیابون هارو نباید برای حضور عده‌ای آشوبگر خالی بزاریم ان‌شاءالله هرشب از بعد افطار تا اواخر شب تو خیابون ها... حضور همه‌ موثره... و در آخر خوبی و یا بدی از بنده حقیر دیدید حلال بفرمایید. یاعلی. |