- دقت کردید هر شب ساعت ۱:۲۰ دشمن
رو میزنیم ؟! :)
چقدر جاش خالیه..
سردار اسرائیل شکن!
این همون معرکهای هست که گفت چهل سال اواره بیابان ها بود که توش شرکت کنه
و ارزوی همه شهدا شرکت توی این جنگه . .
+ سربازان امام خامنهای بیدارند . .
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- روضهخوانی تکاندهندهی رهبر شهید انقلاب از لحظات پس از ضربت خوردن تا شهادت امیرالمومنین .. (:
+ شهادت حضرت علی [ ع ] تسلیت 🖤(: