- وزیر خارجه یمن : نسبت به ادامه تجاوز آمریکا به ایران هشدار میدهیم !
+ وزیر خارجه دولت یمن [ مستقر در صنعاء ] نوشت : نسبت به ادامه تجاوز آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و پیامدهای آن که تهدیدی برای امنیت و صلح بینالمللی به شمار میرود، هشدار میدهیم !!
- روابط عمومی سپاه :
درپی تجاوز جنگنده f16 به حریم هوایی خلیج فارس و شلیک موشک سامانه پدافند هوایی سپاه به سمت آن، جنگنده متجاوز متواری گشت !!
- قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا [ ص ] :
از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت !
در ادامه شرارت های آمریکای جنایتکار و با توجه به آغاز حملات ارتش متجاوز آن کشور به برخی از مناطق جنوب در استان هرمزگان، از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت ؛
ادعای آمریکا مبنی بر عبور کشتی از تنگه یاد شده تکذیب می شود !!
- نیروی دریایی سپاه :
دو فروند کشتی متخلف که قصد عبور غیر قانونی از تنگه هرمز را داشتند، مورد اصابت قرار گرفتند !!
- نیروی هوافضای سپاه پاسداران
انقلاب اسلامی برای یک عملیات تاریخی
آماده شده است✌️🏻؛
- تهاجم پهپادی ارتش علیه ناوگان پنجم آمریکا در بحرین !!
+ در پی تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به جنوب کشور، ناوگان پنجم این کشور در بحرین، آماج حملات پهپادی ارتش، قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پی نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به مناطقی از جنوب کشور، ارتش ایران با انواع پهپادهای انهدامی، ناوگان پنجم این کشور در بحرین را آماج حملات پهپادی خود، قرار داد.
در این موج از حملات پهپادی ارتش، آنتن های ارتباطی و تاسیسات راداری سامانه پاتریوت ناوگان پنجم مورد هدف قرار گرفت.
ارتش در این اطلاعیه اعلام کرد، دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، تا پای جان، برای مقابله با دشمن آماده است و تا تنبیه دشمن متجاوز، از پای نخواهد نشست !!
- عملیات تلافیجویانه و تنبیهی نیروهای مسلح ایران علیه تجاوزگری آمریکا همچنان ادامه دارد !!
- ۱۸ هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا طی دو موج عملیاتی مورد هدف قرار گرفتند !!
+ روابط عمومی سپاه :
فمن اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ
رزمندگان شجاع نیروی هوافضا و قهرمانان نیروی دریایی سپاه سحرگاه امروز در تنبیه متجاوز و پاسخ به تعرض ارتش کودک کش آمریکا به بعضی از واحدهای خدماتی و پاسگاه های ساحلی سپاه و فرماندهی انتظامی و محوطه فرودگاه بندرعباس، طی دو موج عملیاتی هجده هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا در پایگاه های هوایی علی السالم و احمدالجابر و همچنین پایگاه های هوایی شیخ عیسی را مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.
وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزيزِ الحَكيمِ
- پاسخ نیروهای مسلح به تجاوز و شرارت های آمریکا تداوم خواهد داشت !!
+ قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا [ ص ] :
توقف حملات آمریکا به مناطقی در جنوب ایران بنا بر اعلام رئیس جمهور آن کشور، به دلیل پاسخ قدرتمند و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در این رابطه شکست دیگری بر ارتش آن کشور تحمیل گردید ؛
پاسخ نیروهای مسلح به تجاوز و شرارت های آمریکا تداوم خواهد داشت !!