eitaa logo
ماهد¹¹³
538 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2.1هزار ویدیو
12 فایل
﷽ اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج 🤍 ازولایت‌فقیه‌غافل‌نشویدوبدانیدمن‌به‌یقین‌رسیدم‌که‌امام خامنه‌ای‌نائب‌بر‌حق‌امام‌‌زمان‌است. (شهیدحججی) شروطمون : https://eitaa.com/conditions13 کپی؟! با ذکر صلوات برای آقا صاحب الزمان [ عج ]
مشاهده در ایتا
دانلود
‌- تهاجم پهپادی ارتش علیه ناوگان پنجم آمریکا در بحرین !! + در پی تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به جنوب کشور، ناوگان پنجم این کشور در بحرین، آماج حملات پهپادی ارتش، قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پی نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به مناطقی از جنوب کشور، ارتش ایران با انواع پهپادهای انهدامی، ناوگان پنجم این کشور در بحرین را آماج حملات پهپادی خود، قرار داد. در این موج از حملات پهپادی ارتش، آنتن های ارتباطی و تاسیسات راداری سامانه پاتریوت ناوگان پنجم مورد هدف قرار گرفت. ارتش در این اطلاعیه اعلام کرد، دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، تا پای جان، برای مقابله با دشمن آماده است و تا تنبیه دشمن متجاوز، از پای نخواهد نشست !!
‌- عملیات تلافی‌جویانه و تنبیهی نیروهای مسلح ایران علیه تجاوزگری آمریکا همچنان ادامه دارد !!
- ۱۸ هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا طی دو موج عملیاتی مورد هدف قرار گرفتند !! + روابط عمومی سپاه : فمن اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ رزمندگان شجاع نیروی هوافضا و قهرمانان نیروی دریایی سپاه سحرگاه امروز در تنبیه متجاوز و پاسخ به تعرض ارتش کودک کش آمریکا به بعضی از واحدهای خدماتی و پاسگاه های ساحلی سپاه و فرماندهی انتظامی و محوطه فرودگاه بندرعباس، طی دو موج عملیاتی هجده هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا در پایگاه های هوایی علی السالم و احمدالجابر و همچنین پایگاه های هوایی شیخ عیسی را مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند. وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزيزِ الحَكيمِ
‌- شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایگاه‌های آمریکایی در کویت و بحرین !!
‌- پاسخ نیروهای مسلح به تجاوز و شرارت های آمریکا تداوم خواهد داشت !! + قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا [ ص ] : توقف حملات آمریکا به مناطقی در جنوب ایران بنا بر اعلام رئیس جمهور آن کشور، به دلیل پاسخ قدرتمند و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در این رابطه شکست دیگری بر ارتش آن کشور تحمیل گردید ؛ پاسخ نیروهای مسلح به تجاوز و شرارت های آمریکا تداوم خواهد داشت !!
- سید مجید موسوی : تنگه مقدس هرمز را ناامن می‌کنید ؟! از سراسر ایران منطقه را برایتان جهنم می‌کنیم . این پاسخ جسارت آمریکایی‌ها در منطقه است باذن الله !!
- هشدار قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا [ ص ] : یا صادرات نفت و گاز برای همه است و یا برای هیچ کس امکان نخواهد داشت !! + فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا [ ص ] : آمریکا از یک سو حرف از توافق و مذاکره می زند و از سوی دیگر شرارت می کند و این تناقض آشکار در رفتار و گفتار آمریکا عامل اصلی ناامنی در منطقه است و به همین دلیل امنیت تجارت و اقتصاد بین المللی و کشورها، بویژه تنگه هرمز را به خطر انداخته است ؛ سران آمریکا به دلیل عدم شناخت درست از ملت شرافتمند و شجاع ایران و نیروهای مسلح مقتدر آن دور تسلسل باطلی را طی می کنند و دروغ های مکرر آمریکا یکی از نشانه های آن است ؛ آنها با تبلیغات و جنگ رسانه ای هرگز نمی توانند حقارت و شکست های پی در پی خود در جنگ با ایران اسلامی را جبران و یا جنگ افروزی خود را پنهان نمایند ! هشدار می دهیم چنانچه آمریکا بار دیگر بخواهد حملاتی را علیه ایران قهرمان انجام دهد، پاسخی شدیدتر از قبل دریافت خواهد کرد و آتش جنگ علاوه بر ناامنی در منطقه، فراگیر و گسترده تر خواهد شد ؛ با توجه به تهدیدهای اخیر آمریکا علیه زیرساخت های نفت ایران، اعلام می گردد یا صادرات نفت و گاز برای همه است و یا برای هیچ کس امکان نخواهد داشت !!
- سخنگوی سپاه : اگر آمریکا می‌خواهد شکست‌های قبلی خود را دوباره تجربه کند، پشیمان خواهد شد !!
- دست بر ماشه آماده پاسخگویی پشیمان‌کننده به هرگونه خطای محاسباتی دشمن هستیم !! + سپاه پاسداران به مناسبت ۲۳ خردادماه، سالگرد عملیات وعده صادق ۳ و جنگ تحمیلی دوم تاکید کرد : امروز جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند دفاع مقدس و نبرد تاریخی در جنگ‌های تحمیلی ۱۲ روزه و ۴۰ روزه، در جایگاهی مقتدرتر و آماده‌تر و توانمندی‌های بازدارنده‌تر از گذشته قرار دارد و با اشراف کامل بر تحرکات جبهه خصم، دست بر ماشه، آماده پاسخگویی قاطع، فوری، دردآور و پشیمان‌کننده به هرگونه تهدید، تجاوز، تعرض یا خطای محاسباتی احتمالی دشمن هستند !!
بسم رب الشهدا 🤍
دعای فرج 🤍✨
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀