- عملیات تلافیجویانه و تنبیهی نیروهای مسلح ایران علیه تجاوزگری آمریکا همچنان ادامه دارد !!
- ۱۸ هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا طی دو موج عملیاتی مورد هدف قرار گرفتند !!
+ روابط عمومی سپاه :
فمن اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ
رزمندگان شجاع نیروی هوافضا و قهرمانان نیروی دریایی سپاه سحرگاه امروز در تنبیه متجاوز و پاسخ به تعرض ارتش کودک کش آمریکا به بعضی از واحدهای خدماتی و پاسگاه های ساحلی سپاه و فرماندهی انتظامی و محوطه فرودگاه بندرعباس، طی دو موج عملیاتی هجده هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا در پایگاه های هوایی علی السالم و احمدالجابر و همچنین پایگاه های هوایی شیخ عیسی را مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.
وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزيزِ الحَكيمِ
- پاسخ نیروهای مسلح به تجاوز و شرارت های آمریکا تداوم خواهد داشت !!
+ قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا [ ص ] :
توقف حملات آمریکا به مناطقی در جنوب ایران بنا بر اعلام رئیس جمهور آن کشور، به دلیل پاسخ قدرتمند و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در این رابطه شکست دیگری بر ارتش آن کشور تحمیل گردید ؛
پاسخ نیروهای مسلح به تجاوز و شرارت های آمریکا تداوم خواهد داشت !!
- هشدار قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا [ ص ] : یا صادرات نفت و گاز برای همه است و یا برای هیچ کس امکان نخواهد داشت !!
+ فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا [ ص ] : آمریکا از یک سو حرف از توافق و مذاکره می زند و از سوی دیگر شرارت می کند و این تناقض آشکار در رفتار و گفتار آمریکا عامل اصلی ناامنی در منطقه است و به همین دلیل امنیت تجارت و اقتصاد بین المللی و کشورها، بویژه تنگه هرمز را به خطر انداخته است ؛
سران آمریکا به دلیل عدم شناخت درست از ملت شرافتمند و شجاع ایران و نیروهای مسلح مقتدر آن دور تسلسل باطلی را طی می کنند و دروغ های مکرر آمریکا یکی از نشانه های آن است ؛
آنها با تبلیغات و جنگ رسانه ای هرگز نمی توانند حقارت و شکست های پی در پی خود در جنگ با ایران اسلامی را جبران و یا جنگ افروزی خود را پنهان نمایند !
هشدار می دهیم چنانچه آمریکا بار دیگر بخواهد حملاتی را علیه ایران قهرمان انجام دهد، پاسخی شدیدتر از قبل دریافت خواهد کرد و آتش جنگ علاوه بر ناامنی در منطقه، فراگیر و گسترده تر خواهد شد ؛
با توجه به تهدیدهای اخیر آمریکا علیه زیرساخت های نفت ایران، اعلام می گردد یا صادرات نفت و گاز برای همه است و یا برای هیچ کس امکان نخواهد داشت !!
- دست بر ماشه آماده پاسخگویی پشیمانکننده به هرگونه خطای محاسباتی دشمن هستیم !!
+ سپاه پاسداران به مناسبت ۲۳ خردادماه، سالگرد عملیات وعده صادق ۳ و جنگ تحمیلی دوم تاکید کرد : امروز جمهوری اسلامی ایران با بهرهگیری از تجارب ارزشمند دفاع مقدس و نبرد تاریخی در جنگهای تحمیلی ۱۲ روزه و ۴۰ روزه، در جایگاهی مقتدرتر و آمادهتر و توانمندیهای بازدارندهتر از گذشته قرار دارد و با اشراف کامل بر تحرکات جبهه خصم، دست بر ماشه، آماده پاسخگویی قاطع، فوری، دردآور و پشیمانکننده به هرگونه تهدید، تجاوز، تعرض یا خطای محاسباتی احتمالی دشمن هستند !!
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🫀
- بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره توافق پایان جنگ
میان ایران و آمریکا
+ بسم الله الرحمن الرحیم
به اطلاع ملت شریف ایران می رساند:
جمهوری اسلامی ایران در پرتو راهبری رهبر شهید خویش، تفوق خود در برابر دشمن امریکایی صهیونی را تکمیل کرده و ذیل تدابیر رهبری عالی قدر نظام (حفظه الله تعالی)، حمایت های آحاد مردم و تلاش مجاهدانه رزمندگان اسلام، به دنبال یک دوره مذاکرات دشوار و فشرده چند ماهه، و بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی، متن یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ (مذاکرات اسلام آباد) را میان ایران و امریکا در شامگاه 24 خرداد ماه، نهایی کرد.
بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه مییابد.
امضای این یادداشت تفاهم در روز جمعه 29 خرداد به طور رسمی انجام خواهد شد.
مذاکرات برای توافق نهایی، به پس از اجرای تعهدات طرف مقابل وفق یادداشت تفاهم موکول خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران از تلاش های جمهوری اسلامی پاکستان و دولت قطر قدردانی می کند.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی