𝓜𝓪𝓴𝓼𝓾𝓻
ما اگه تورو نداشتیم سر به کدوم بیابون باید میزاشتیم.؟:)❤️🩹 -مــکـسور
-من آرزو کردم تورو مثل همیشه..
𝓜𝓪𝓴𝓼𝓾𝓻
«خسته از همه چیزهایی که در بیرون به پایان رسید، اما در درونِ من ادامه یافت...» -مــکسـور
وانمود میکنیم همه چی تموم شده
ولی..«درونمون آشوبــه»
-مــکسـور
𝓜𝓪𝓴𝓼𝓾𝓻
چشمانت مرا یاد ماه می انداخت...(؛ -مــکسـور
- تا که بودیم نبودیم کسی ؛
کشت مارا غم بی هم نفسی !
-مــکسـور
349.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به ته ته وجودم رسیدم بطلب
یه شب جمعه حرمت :))
-مــکسـور