𝓜𝓪𝓴𝓼𝓾𝓻
_
همه میگویند ان شاءالله سالِ بعد میروی ؛
میخندم !
تو باید بخواهی💔:)
نه آنها . .
#آقاےاباعبداللهـ
-مــکسـور
𝓜𝓪𝓴𝓼𝓾𝓻
باید روی پیشانیام بنویسم: «حوصلهای برای معاشرت ندارم، اگر ضرورتی نیست از گفتگو با من امتناع کنید.»
کیام من؟ آرزو گم کردهای تنها و سرگردان
نه آرامی
نه امیدی
نه همدردی
نه همراهی
-مــکسـور