این وسط همراه اوله ک داره سود میکنه😂
بستهم تموم شده و از صبح نتم رو قبضمه🦦
و مثل منم قطعا زیاده
مَلال -
اگه این داستان توافق و اینا واقعی باشه، شاهد کودتای مسئولین هستیم؛ 🦦🔥
حالا علیالحساب از اماکن حساس فاصله بگیرید تا ببینیم توافق ب کجا میرسه😂
مَلال -
بنده و دوستان.
💬 | #پیام_ناشناس
متن پیام:
تو صورتیه ای
➖➖➖➖
نمیدونم؛
شاید.