همیشه سعی کردم هرچقدر هم که،
رفتار هام،
طرز فکرم و حتی عقایدم تغییر کرد،
یه ارتباطی رو با اصالت خودم حفظ کنم؛
به اصطلاح، مُقَیَّدَم که نباید پلهای پشت سرم رو خراب کنم.
همیشه باید راه برگشتی، گذاشت.
و خوشحالم که ناظر به همین عقیده،
تو تایمی که خیلیها به هیچ عقیدهای مُقَیَّد نیستن و اسمشهم گذاشتن روشنفکری،
هنوز خواستههام رو به خدا میگم،
هنوز نماز میخونم،
هنوز هیات رفتن تو محرم واسم مهمه،
هنوز تایم اربعین برای یکهفته همچیم رو کنار میگذارم،
و همین خورده پایبندی ها، که بنظرم من رو نجات خواهد داد.
هدایت شده از مدرسه هنر و رسانه آوینا
🎯 امروز روز مهمیه
🧩 چون آخرین تیکه پازل هم تکمیل میشه
😍 خوشحالیم که مستندمون بعد از کلی ماجرا، به مرحله پخش رسیده و قراره در ۵ قسمت مهمون خونه هاتون باشیم
⏳ شروع مستند خونه آبی ۳
🔸 از امروز ساعت ۱۷:۳۰ شبکه دو سیما
باز پخش روز بعد ساعت ۱۰:۳۰
🔹 و ساعت ۱۹ از شبکه امید
🤗 خوشحال میشیم نظرات خودتون را برای ما @avina_admin بفرستید
🇮🇷 | @avina_school |
مَلال -
من و حرفای نزدهام:
🚦دوست دارم حرفایی که نمیتونم تو روی آدما بگم،
یجور دیگه ای بهشون بگم که نفهمن من گفتم
ولی بفهمن راجب منه.
ینی مثلا
از یه موضوعی که از یه نفر دیدم ناراحتم
و یجور ناشناس بهش بگم؛
و اون نفهمه که من گفتم،
اما بفهمه که اون موضوع رو نسبت ب من باید رعایت کنه.
📌هرکی نفهمید چی گفتم مشکل از گوشیشه.
بعد از پیام رهبری،
یکی از دوستان غیر مذهبی و اصطلاحا قشر خاکستریم یه پیامک داد بهم برام جالب بود زاویه نگاهش.
فکرم رو درگیر کرد:
عین پیامش:
«رهبرتون نشون داد دیکتاتور نیست!»
از این زاویه نگاه نکرده بودم...
::بیناشو::