هدایت شده از سید نادر حسینی
خبر فوری سراسری:
.
♨️ آیا ۱۷ دی در سالروز قانون ننگین کشف حجاب رضاخان پهلوی، مجلس انقلابی جمهوری اسلامی قانون حجاب را ابلاغ میکند ؟!
✍ ۱۷ دی ۱۳۱۴ علی اصغر حکمت وزیر معارف جشن فارغ التحصیلی در دانش سرای مقدماتی گرفت و به رضاخان پیشنهاد داد در این جشن، همسر و دختران شاه و جمعی از همسران وزیران و وکیلان بدون حجاب شرکت کنند.
رضاخان همه زنان را به عدم استفاده از حجاب تشویق کرد و گفت:
" تاکنون نیمی از جمعیت کشور به حساب نمیآمدند چراکه در پرده بهسر میبردند! نجابت و عفت یک زن به چادر مربوط نیست و زن روحاً و اخلاقاً باید عفیف باشد."
نزدیک به ۹۰ سال از این استدلال اخوندهای درباریِ رضاخانی میگذرد و اکنون در جمهوری اسلامی باز چنین استدلال هایی از حلقوم غربزدگان بهمراهی بعضی از آخوندهای نمک نشناسی که سر سفره انقلاب نشسته اند، شنیده میشود!
و سیاسیونی که با انواع بهانه ها، قانون حداقلی که در بحث حجاب و عفاف به تصویب رسیده را ابلاغ و اجرا نکردند.
آیا پس از ۹۰ سال گذر از کشف حجاب اجباری و در حکومت اسلامی، مجلس شورای اسلامی قانون حجاب و عفاف را ابلاغ میکند ؟!
آیا ۱۷ دی ماه ۱۴۰۳ روز شکست مجدد استدلال رضاخانی ست ؟!
پهلوی طاغوت بود انتظاری نمیرفت و اما امروز مدعی حکومت اسلامی هستیم.
✍آقایانی که مانع ابلاغ قانون حجاب و عفاف به دولت میشن با این تحلیل که خلاف حفظ امنیت ملی هست اتفاقا سخت در اشتباه هستن، بلکه برعکس عدم ابلاغ میتونه امنیت ملی رو دچار خدشه کنه!
به چندین دلیل که دو تا از دلایل رو بسیار مختصر میگم!
اول اینکه:
عدم ابلاغ چنین قانونی ارسال پالس ضعف در این شرایط به دشمن هست چرا که معناش برای دشمن این خواهد بود که جامعه اسلامی ایران آمادگی لازم برای اجرای احکام واجب شون رو هم نداره پس تیرهای ما به هدف خورده و چنین جامعه به هم ریخته ای براحتی دچار شکنندگی خواهد بود.
دوم اینکه
عدم ابلاغ این قانون ارسال سیگنال عقب نشینی نظام، به هسته سخت نظام و جامعه متدینین هست و به این معناست که ما عقب نشینی کردیم شما هم عقب نشینی کنید!
همین اتفاق ایجاد دو قطبی بین طیف انقلابی خواهد کرد.
اینکه رهبری میفرمایند از دوقطبی سازی پرهیز کنید منظورشون همین دوقطبی سازی در جریان انقلاب و جبهه حق هست، نه دو قطبی بین حق و باطل که رسالت تمام انبیاء و اولیاء الهی و انقلاب اسلامی ما هم همین بوده!
هسته سخت نظام و متدینین که در تمام شرایط سخت پای نظام ایستادن حتما دچار یاس خواهند شد و این خطرناک خواهد بود.
این طیف با خودشون خواهند گفت اگر در معیشت دچار مشکل هستیم دلمون خوش بود که لااقل ارزشها حفظ میشد و حرمت داشت اما با اینکار، این افراد هم مایوس خواهند شد و ممکنه دیگه پای کار نباشن.
هدایت شده از باهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الهي به علی به علی به علی ع
هدایت شده از باهم
5.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیز من ، نه نماز دینه نه روزه دینه
نه خمس و زکات و حج و...
میشود بگوئید دین چیست
🌸🍃🌸🍃
هدایت شده از اخبار بیداری جهانی برای ظهور
6.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این همون اسرائیلی نبود میگفت مشکل ما دولت و حکومت ایرانه نه مردم ؟؟
خودتون بشنوید ببینید واضحه یا نه ؟
🔸🔹🔸🔹
هدایت شده از (✌️تاظهور✌️)
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیرمرد عارف شهر بابل مازندران میگفت: هر کس این دو دقیقه زمان رو گذاشت و کارش حل نشد، به من لعنت کنه. من نود سالمه، آخر عمرمه، الکی لعنت برا خودم نمیخرم
به غربت #امام_زمان برا ۱۰ نفر ارسال کن
هدایت شده از (✌️تاظهور✌️)
27.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لطفا تا آخر گوش بدین ممنونم 🙏🙏
6.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بشتابیم بسوی بهترین عمل،برای چی این همه بازی درمیارین
15.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻بزرگترین نعمت آن که ما روز تولد انسانیت را، روز زن قرار دادیم!
🎙گزیدهای از سخنرانی بانوی شهید بتول عسگری در انتقاد از سیاستهای پهلوی در نگاه به زن در جامعه!
▫️مدرسه علمیه چهارباغ، ۵ اردیبهشت ۱۳۶۰
💠انتشار به مناسبت ۱۷ دی، سالروز کشف حجاب رضاخانی و روز زن در دوران پهلوی
#شهید_بتول_عسگری
#زن
╔═══════╗
🆔👉🏻 @maheisfahan
╚═══════╝
15.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻بزرگترین نعمت آن که ما روز تولد انسانیت را، روز زن قرار دادیم!
🎙گزیدهای از سخنرانی بانوی شهید بتول عسگری در انتقاد از سیاستهای پهلوی در نگاه به زن در جامعه!
▫️مدرسه علمیه چهارباغ، ۵ اردیبهشت ۱۳۶۰
💠انتشار به مناسبت ۱۷ دی، سالروز کشف حجاب رضاخانی و روز زن در دوران پهلوی
#شهید_بتول_عسگری
#زن
╔═══════╗
🆔👉🏻 @maheisfahan
╚═══════╝
هدایت شده از اقیانوس نهج البلاغه
02-31-0380.mp3
3.41M
🌹 ﷽ 🌹
💠اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💠
السلام علیک یا امیرالمومنین
نهج البلاغه رائحه ای از شمیم توست
سبحان مَن دَنی فَتَدّلی ، حریم توست
🌺☘🌺☘🌺☘🌺☘🌺
قسمت 380 از نامه سی و یکم نهج البلاغه
خلاصه ای از درس امروز
1_ حضرت علی(ع) میفرمایند: اگر خدای دیگری غیر از الله وجود داشت، باید طبق مقتضای حکمت، پیامبرانی را میفرستاد تا مردم را به شناختن و پرستیدن او هدایت میکردند.
و این یکی از دلایل بی همتایی خداوند است.
2_ تمامی پیامبران بر این سخن توافق دارند؛ قُلۡ هُوَ ٱللَّهُ أَحَدٌ ( خداوند یکی است.)
3_ در آیه 36 سوره مبارکه نمل خداوند میفرماید: ما برای هر امتی پیامبری را فرستادیم و حرف همه پیامبران این است که خدای یگانه را بپرستید و از طاغوت دوری کنید.
4_ خداوند در قرآن کریم میفرماید: اگر در آسمان و زمین جز الله خدای دیگری وجود داشت، نظام عالم دچار اختلال میشد. پاک و منزه است پروردگار عالم از توصیفی که آن ها میکنند.
دوشنبه 1403/10/17 ارسال از اصفهان
خداوند یار و نگهدارتان 🌹
🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹
هدایت شده از 🇮🇷خادمین مخلص شهر جدید (فازیک)بهارستان🇮🇷
🔻تکنیک های عملیاتروانی
🔹"مارپیچ سکوت"
نظریه «مارپیچ سکوت» را خانم الیزابت نوئل نئومان در سال ۱۹۷۳ مطرح کرد. فرضیه اصلی او در این نظریه این بود که افکار عمومی نتیجه تعامل بین افراد و محیط اجتماعی است که تحت تاثیر عمیق رسانهها شکل میگیرد.
این نظریه بر اساس چند ادعای مرتبط با هم استوار است؛ اول این که مردم از انزوا و فشار گروهی میترسند و نمیخواهند در یک موضوع درگروه اقلیت باشند؛ دوم این که مردم از ترس انزوا و زیر فشار قرارگرفتن، فرار از طعن و تمسخر و طرد سکوت می¬کنند؛ سوم این که مردم در رفتار و ارتباطات روزمره، متاثر از ذهنیتهای دریافتی به این ارزیابی میرسند که درگروه اقلیت هستند یا اکثریت.
براساس نظریه مارپیچ سکوت به موازات نشر عقاید خاص در رسانههای جمعی به عنوان عقاید غالب و مسلط، حمایت میانفردی از یک عقیده و تفکر به مرور ضعیف میشود؛ تعداد افرادی که آشکارا عقیده و تفکر موجود را بیان نمیکنند یا به تفکر القایی متمایل میشوند، افزایش پیدا میکند. روند تزایدی گرایش به عقیده مورد نظر رسانهها به شکلگیری «سکوت مارپیچی» در جامعه منجر میشود.این همان تکنیک «مارپیچ سكوت» است .در این فرآیند، مردم تحت تاثیر تصویری که امپراتوری رسانهای ساخته است، بیشتر به آنچه دیگران به صورت عمومی بیان میکنند، اعتماد کرده تا به آنچه میاندیشند. رسانههای جمعی با بهرهگیری از تکنیک «مارپیچ سکوت»؛ تصورات مربوط به عقاید مدنظر خود را در ذهن مخاطب ایجاد میکنند؛ و از این طریق ذهنیت افراد راجع به این که به چه عقایدی مسلط است را شکل میدهند؛ و چنین القاء میکنند که فرد یا گروه برای فرار از انزوا چه عقیدهای را اختیار و ابراز کند. بر این اساس، رسانهها افراد و گروههای مخالف را با ایجاد فضای رعب و وحشت و با کمک دیکتاتوری رسانهای، افکار و عقایدی همسان و مشابه را بر جامعه تحمیل کرده و آنها را وادار به سکوت و کنارهگیری میکنند .
با تغییرات تکنولوژی ارتباطات، افکار عمومی تحت تأثیر فضای غیرمنضبط و آنارشیستی مجازی قدرت تفکر و تحلیل خود را از دست میدهد یا در سایه دیکتاتوری رسانهای ناچار به تغییر عقیده یا سکوت میشود. در چنین شرایطی شبکههای اجتماعی به عنوان رسانهای قدرتمند و فراگیر، فرضیات موجود در نظریه مارپیچ سکوت را در فضای مجازی و واقعی تثبیت و نهادینه میکند.
#مارپیچ_سکوت
#جنگ_شناختی
#عملیات_روانی
نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی ایران(نسرا)https://eitaa.com/joinchat/2256601229C5ddc3e7a16