eitaa logo
🤶🏻مامانوئل🤶🏻
739 دنبال‌کننده
31.7هزار عکس
34هزار ویدیو
207 فایل
سلام دوست عزیزم🤶🏻 من مهلام مامان🤱🏻علی کوچولو(سوپراستار کانال😂) قراره بهترین کانال خرید جمعی باقیمت رقابتی رو بسازیم همچنین آموزش و هرچیز جذابی پیدا کنم میزارم تا از روزمرگی مون فاصله بگیریم😎 🎁همراهم باش تا با شگفتانه ها حالت خوب بشه🎁 @Mahlaershadi
مشاهده در ایتا
دانلود
مادرشهید میگفتن: کومله ها اومدن تو روستامون و یوسفمو تکه تکه کردن و سرشو بریدن. اما صحنه ای که هرگز رهام نمی کنه، اون لحظه ای که جگر پسرمو دادن به زنی که همراهشون بود تا ویارش از بین بره پ.ن: داعش باید بیاد پیش کومله لنگ بندازه 🗣ابوذر بیوکافی ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ http://eitaa.com/fatemiioon_news
✍ معنای نام حضرت فاطمه سلام الله علیها 🔺 دکتر سید جعفر شهیدی در خصوص نام "فاطمه" برای حضرت زهرا سلام الله علیها می‌نویسد: 🔹نام او فاطمه است. فاطمه وصفی است از مصدر فَطم. و فطم در لغت عرب به معنی بریدن، قطع کردن و جدا شدن آمده است. این صیغه که بر وزن فاعل معنی مفعولی می‌دهد، به معنی بریده و جدا شده است. فاطمه از چه چیز جدا شده است؟ در کتاب‌های شیعه و سنی روایتی می‌بینیم که پیغمبر فرمود او را فاطمه نامیدند، چون خود و شیعیان او از آتش دوزخ بریده‌اند. 📚 زندگانی فاطمه زهرا سلام الله علیها، سید جعفر شهیدی، ص ۳۴ http://eitaa.com/fatemiioon_news
🌼...... ما فاطمیون را نَبُوَد غمی به حَشر زیرا به صفِ شفاعتِ زهراییم ... ”السلام‌علیک‌یافاطمه‌الزهراءhttp://eitaa.com/fatemiioon_news
📷قبح شکنی های جنون آمیز غربی ▪️پسر بچه انگلیسی خطاب به مارکوس رشفورد بازیکن منچستر یونایتد: رشفورد، می‌تونم مامانمو با لباست مبادله کنم؟ ▪️و اینگونه می‌شود که کاکولدیسم در چنین جوامعی به امری عادی بدل می‌شود ... http://eitaa.com/fatemiioon_news
📍مگر هاشمی نبوده است ؟! 🔻روزنامه جمهوری اسلامی در ایام سالگرد فوت هاشمی رفسنجانی مطالبی را به عنوان «اگر هاشمی بود...»در قالب مصاحبه با برخی از افراد مشخص بصورت ویژه نامه یا روزانه منتشر می کند و گویا درصد ترسیم یک چهره رویایی از هاشمی است تا به وسیله آن بتواند سیاست های اصولی نظام را به چالش بکشد. 🔻پرداختن به شخصیت‌ها برای رسانه‌هایی که از بیت‌المال تغذیه می کنند باید بهانه‌ای باشد برای ترویج ارزش‌ با محوریت اسلام و انقلاب و نه صرفا قدیس سازی از یک فرد. 🔻ایراد بزرگ جریان هوادار هاشمی محور قرار دادن او‌ برای همه امور است حتی گاهی برخی حامیان تلاش‌هایی می کنند که بوی مقایسه او با امامین انقلاب را می دهد، در حالی فاصله واقعا به قول حاج قاسم، از زمین تا آسمان است. 🔻هاشمی را باید در حد خودش و با ملاحظه نقاط ضعف و قوتش تحلیل کرد. 🔻نیمه پر لیوان در شخصیت هاشمی را می‌توان در مبارزات انقلابی او در نهضت امام در پیش از انقلاب و برخی خدمات در دوران جنگ و مسئولیت‌های کلیدی در نظام اسلامی ارزیابی کرد. 🔻نقدهای بسیاری بر هاشمی خصوصا در دهه پایانی زندگی بر وی وارد است که به نظر نگارنده مهمترین آن نقش آفرینی نظری و عملی برای تغییر جامعه از به سمت مادی‌گرایی و اشرافیت بود. 🔻برخی دیدگاههای اشتباه او نسبت به شیوه تعامل با غرب به ویژه آمریکا، معادلات منطقه‌ و محور مقاومت، توان نظامی کشور، برنامه‌های اقتصادی،فرهنگی و جمعیتی نمونه‌های دیگر از نقدها بر هاشمی است. ✍حمیدرضا ابراهیمی http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقدیم به تمام مادران دلسوز و عاشق و ایثارگر میهن عزیزم الخصوص ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ http://eitaa.com/fatemiioon_news
▪️بستنِ دکمه‌ی زیر گلو زمانی خوب است که جلوی رد شدن «لقمه‌ حرام» را بگیرد! http://eitaa.com/fatemiioon_news
▪️تو کتابخونه لیورپول انگلیس اطلاعیه زدن که خواهشا در این محیط نکنید. همینطور که می‌بینید هم محیطشون بسیار نخبگانیه هم مسائل جنسی در جامعه شون حل شده هم خیلی متمدن و پیشرفته هستن! http://eitaa.com/fatemiioon_news
🔺 ۱۷ ساله یک را در کلاس درس در مدرسه‌ای در آلمان با چاقو به رسانده اما نه فیلمی آمده، نه تصویری... ▪️در تیتر و متن خبر هم خودتحقیری نداریم؛ فرق ایران و آلمان چیه؟ ▪️پ ن: در انتشار اخبار جهانی به هیچ وجه قصد توجیه مشکلات ایران را ندارم ولی گول رسانه‌های زرد را نخورید! 💬 مهدی پناهی http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مستند کامل ▪️اعترافات او و توضیحاتش در خصوص نوع رفتار سرویس اطلاعاتی انگلیس http://eitaa.com/fatemiioon_news
بخش اول امام صادق (علیه‌السلام) در ابتدای این روایت، در پاسخ یکی از یاران خود که با اشاره به برخورد تحقیرآمیز منصور عباسی با آن حضرت از ایشان می‌پرسد: «اینان تا کی باید سلطنت کنند و ما کی از [آزار آنها] راحت و آسایش می‌یابیم»، می‌فرماید: آیا نمی‌دانی که هر چیزی مدتی دارد؟ … آیا این سخن تو را سود می‌بخشد که بدانی هرگاه زمان این امر [و پایان دولت آنان] فرا رسد، از چشم‬ ‏برهم‏‬ زدنی زودتر رخ می‌دهد؟ اگر تو می‌دانستی که آن‌ها در درگاه خداوند چه وضعی دارند، خشم تو نسبت به آن‌ها بیشتر می‌شد. اگر تو یا [حتی] همه ساکنان زمین کوشش کنند که آنها را از نظر گناه به وضعی بدتر از آنچه اکنون در آن به سر می‌برند، درآورند، نمی‌توانند. پس [مراقب باش] شیطان تو را نلغزاند و پریشان نکند؛ زیرا عزت و سربلندی تنها از آن خدا، رسول او و مؤمنان است، ولی منافقان نمی‌دانند. آیا نمی‌دانی هر کس منتظر امر باشد و در برابر آزار و ترسی که به او وارد می‌شود، شکیبایی پیشه کند، فردای قیامت در صف ما محشور می‌شود. آن‌گاه آن حضرت نشانه‌های یا عصر دولت حق را چنین برشمرد: [۱] آن‌گاه که دیدی حق مرده است و اهل حق از میان رفته‌اند؛ [۲] ستم همه جا را فرا گرفته است؛ [۳] قرآن فرسوده شده و بدعت‌هایی از روی هوا و هوس در مفاهیم آن به وجود آمده است؛ [۴] دین بی محتوا شده است، همانند ظرفی که آن را واژگون می‌سازند؛ [۵] اهل باطل بر اهل حق بزرگی می‌جویند؛ [۶] شر آشکار شده است و از آن نهی نمی‌شود و هر که کار زشت انجام دهد، معذورش می‌دارند؛ [۷] فسق آشکار شده است و مردان به مردان و زنان به زنان بسنده می‌کنند؛ [۸] مؤمن، سکوت اختیار کرده است و سخنش را نمی‌پذیرند؛ [۹] فاسق دروغ می‌گوید و کسی دروغ و افترایش را به او باز نمی‌گرداند؛ [۱۰] بچه کوچک، مرد بزرگ را خوار می‌شمارد؛ [۱۱] پیوند خویشاوندی بریده می‌شود؛ [۱۲] هر که را به کار بد بستایند، خوش‏حال می‌شود؛ [۱۳] پسربچه همان می‌کند که زن می‌کند؛ [۱۴] زنان با زنان ازدواج می‌کنند؛ [۱۵] مداحی و چاپلوسی فراوان شده است؛ [۱۶] مرد، مال خود را در غیر راه طاعت خدا خرج می‌کند و کسی از او جلوگیری نمی‌کند؛ [۱۷] چون شخص مؤمنی را ببیند، از کوشش او به خدا پناه برد؛ [۱۸] همسایه، همسایه خود را آزار می‌دهد و در این کار مانعی برای او نیست؛ [۱۹] کافر خوش‏حال است از آنچه در مؤمن می‌بیند و شاد است از اینکه در روی زمین فساد و تباهی می‌بیند؛ [۲۰] آشکارا شراب بنوشند و کسانی که از خدای عزّ و جلّ نمی‌ترسند، برای نوشیدنش گرد هم آیند؛ [۲۱] امر به معروف‏کننده خوار است؛ [۲۲] فاسق در آنچه خدا دوست ندارد، نیرومند و ستوده است؛ [۲۳] اهل قرآن و هر که آنان را دوست دارد، خوار است؛ [۲۴] راه خیر بسته شده و راه شر مورد توجه قرار گرفته است؛ [۲۵] خانه کعبه تعطیل شده است و دستور به ترک آن داده می‌شود؛ [۲۶] مرد به زبان می‌گوید، آنچه را که به آن عمل نمی‌کند؛ [۲۷] مردان، خود را برای استفاده مردان فربه می‌کنند و زنان برای زنان؛ [۲۸] زندگی مرد از پس او اداره می‌شود و زندگی زن از فرج او؛ [۲۹] زنان مانند مردان برای خود انجمن‌ها ترتیب می‌دهند؛ [۳۰] در میان فرزندان عباس، کارهای زنانگی آشکار می‌شود (و خود را مانند زنان زینت می‌کنند، همان‏گونه که زن برای جلب نظر شوهرش، خود را آرایش می‌کند)؛ ادامه👇👇👇 http://eitaa.com/fatemiioon_news
بخش دوم [۳۱] به مردها پول می‌دهند که با آنها یا زنانشان عمل نامشروع انجام دهند؛ [۳۲] توانگر از شخص باایمان عزیزتر است؛ [۳۳] رباخواری آشکار است و رباخوار سرزنش نمی‌شود؛ [۳۴] زن‌ها به زنا افتخار می‌کنند؛ [۳۵] زن برای نکاح مردان با شوهر خود همکاری می‌کند؛ [۳۶] بیشتر مردم و بهترین خانه‌ها آن باشد که به زنان در هرزگی‌شان کمک می‌کنند؛ [۳۷] مؤمن به خاطر ایمانش غمناک و پست و خوار می‌شود؛ [۳۸] بدعت و زنا آشکار می‌شود؛ [۳۹] مردم به شهادت ناحق اعتماد می‌کنند؛ [۴۰] دستورهای دینی بر اساس تمایلات اشخاص تفسیر می‌شود؛ [۴۱.] حلال، تحریم شود و حرام، مجاز؛ [۴۲] مردم چنان در ارتکاب گناه گستاخ شده‌اند که منتظر رسیدن شب نیستند؛ [۴۳] مؤمن نمی‌تواند کار بد را نکوهش کند، جز با قلب؛ [۴۴] مال کلان در راه غضب الهی خرج می‌شود؛ [۴۵] زمام‏داران به کافران نزدیک می‌شوند و از نیکان دوری می‌گزینند؛ [۴۶] والیان در داوری رشوه می‌گیرند؛ [۴۷] پست‌های حساس دولتی به مزایده گذارده می‌شود؛ [۴۸] مردم با محارم خود نزدیکی می‌کنند؛ [۴۹] به تهمت و سوءظن، مرد به قتل می‌رسد؛ [۵۰] مرد به مرد پیشنهاد عمل زشت می‌کند و خود و اموالش را در اختیار او می‌گذارد؛ [۵۱] مرد به خاطر آمیزش با زنان سرزنش می‌شود (که چرا با مردان آمیزش نمی‌کند)؛ [۵۲] مرد از کسب زنش از هرزگی نان می‌خورد و آن را می‌داند و به آن تن می‌دهد؛ [۵۳] زن بر مرد خود مسلط می‌شود و کاری را که مرد نمی‌خواهد، انجام می‌دهد و به شوهر خود خرجی می‌دهد؛ [۵۴] مرد، زن و کنیزش را (برای زنا) کرایه می‌دهد و به خوراک و نوشیدنی پستی تن در می‌دهد؛ [۵۵.] سوگندهای به ناحق به نام خدا بسیار می‌شود؛ [۵۶.] قمار آشکار می‌شود؛ [۵۷.] شراب را بدون مانع و آشکارا می‌فروشند؛ [۵۸.] زنان مسلمان، خود را در اختیار کافران می‌گذارند؛ [۵۹.] لهو و لعب آشکار می‌شود و کسی که از کنار آن می‌گذرد، از آن جلوگیری نمی‌کند (و کسی جرئت جلوگیری را ندارد)؛ [۶۰.] کسی که مردم از تسلط و قدرتش ترس دارند، مردم شریف را خوار می‌کند؛ [۶۱.] نزدیک‌ترین مردم به فرمان‏روایان کسی است که به دشنام‏گویی ما خانواده ستایش شود؛ [۶۲.] هرکس ما را دوست دارد، دروغ‏گویش می‌دانند و شهادت او را نمی‌پذیرند؛ [۶۳] مردم، در گفتن حرف زور و ناحق با همدیگر رقابت می‌کنند؛ [۶۴] شنیدن قرآن بر مردم سنگین و گران می‌آید و در عوض، شنیدن سخنان باطل بر مردم آسان است؛ [۶۵] همسایه، همسایه را از ترس زبانش گرامی می‌دارد؛ [۶۶] حدود خدا تعطیل می‌شود و در آن به دلخواه خود عمل می‌کنند؛ [۶۷] مساجد طلاکاری می‌شود؛ [۶۸.] راست‌گوترین مردم پیش آنها، مفتیان دروغ‏گویند؛ [۶۹] شر و سخن‬ ‏چینی آشکار می‌شود؛ [۷۰] ستم‏کاری گسترش می‌یابد؛ [۷۱.] غیبت را سخن نمکین می‌شمارند و مردم همدیگر را بدان مژده می‌دهند؛ [۷۲] برای غیر خدا به حج و جهاد می‌روند؛ [۷۳] سلطان به خاطر کافر، مؤمن را خوار می‌کند؛ [۷۴] خرابی و ویرانی بیش از آبادی است؛ [۷۵] زندگی مرد از کم‏فروشی اداره می‌شود؛ [۷۶] خون‏ریزی را آسان می‌شمارند؛ [۷۷] مرد برای غرض دنیایی ریاست می‌طلبد و خود را به بدزبانی مشهور می‌سازد تا از او بترسند و کارها را به او واگذار کنند؛ [۷۸] نماز را سبک می‌شمارند؛ [۷۹] مرد مال بسیار دارد، ولی از وقتی که آن را پیدا کرده، زکات آن را نپرداخته است؛ [۸۰] قبر مرده‌ها را می‌شکافند و آنها را می‌آزارند و کفن‌هایشان را می‌فروشند؛ [۸۱.] آشوب بسیار می‌شود؛ [۸۲] مرد روز خود را به نشئه (شراب) به شب می‌برد و شب را به مستی صبح می‌کند؛ [۸۳] با حیوانات عمل زشت انجام می‌دهند؛ [۸۴] حیوانات همدیگر را می‌درند؛ [۸۵] مرد به مصلی می‌رود، ولی چون برمی‏گردد، جامه در تن ندارد؛ [۸۶] دل مردم سخت و چشمانشان خشک می‌شود و یاد خدا بر آنان سنگین می‌آید؛ [۸۷] کسب‌های حرام گسترش می‌یابد و بر سر آن رقابت می‌کنند؛ [۸۸] نمازخوان برای ریا و خودنمایی نماز می‌خواند؛ [۸۹] فقیه برای غیر دین فقه می‌آموزد و دنیا و ریاست، طلب می‌کند؛ [۹۰] مردم دور کسی را گرفته‌اند که قدرت دارد؛ ادامه👇👇👇 http://eitaa.com/fatemiioon_news
بخش پایانی [۹۱] هر کس روزی حلال می‌جوید، سرزنش می‌شود و جوینده حرام، مورد ستایش و تعظیم است؛ [۹۲] در مکه و مدینه کارهایی می‌کنند که خداوند دوست ندارد و کسی هم نیست که مانع شود و هیچ ‏کس آنها را از این کارهای زشت باز نمی‌دارد؛ [۹۳] آلات لهو و لعب [حتی] در مکه و مدینه آشکار می‌شود؛ [۹۴] مرد سخن حق می‌گوید و امر به معروف و نهی از منکر می‌کند؛ دیگران او را نصیحت می‌کنند و می‌گویند: این کار بر تو لازم نیست؛ [۹۵] مردم به همدیگر نگاه می‌کنند و به مردم بدکار اقتدا می‌کنند؛ [۹۶] راه خیر به کلی خالی است و کسی از آن راه نمی‌رود؛ [۹۷] مرده را به مسخره می‌گیرند و کسی برای مرگ او غمگین نمی‌شود؛ [۹۸.] هر سال بدعت و شرارت بیشتر می‌شود؛ [۹۹] مردم و انجمن‌ها پیروی نمی‌کنند، مگر از توانگران؛ [۱۰۰] به فقیر چیزی می‌دهند، در حالی که به او می‌خندند و برای غیر خدا به او ترحم می‌کنند؛ [۱۰۱] نشانه‌های آسمانی پدید می‌آید، ولی کسی از آن هراس ندارد؛ [۱۰۲] مردم در حضور جمع، همانند بهایم مرتکب اعمال جنسی می‌شوند و هیچکس از ترس، کار زشت را انکار نمی‌کند؛ [۱۰۳] مرد در غیر اطاعت خدا زیاد خرج می‌کند، ولی در مورد اطاعت خدا از کم هم دریغ می‌ورزد؛ [۱۰۴] آزار به پدر و مادر آشکار می‌شود و مقام آنها را سبک می‌شمارند و حال آنها در پیش فرزند از همه بدتر باشد و از اینکه به آنها افترا زده شود، خوش‏حال می‌شوند؛ [۱۰۵] زن‌ها بر حکومت چیره می‌شوند و پست‌های حساس را قبضه می‌کنند و کاری پیش نمی‌رود، جز آنچه به دلخواه آنان باشد؛ [۱۰۶] پسر به پدر خود افترا می‌زند و به پدر و مادر خود نفرین می‌کند و از مرگشان خوش‏حال می‌شود؛ [۱۰۷] اگر روزی بر مردی بگذرد که در آن روز گناه بزرگ مرتکب نشده باشد، مانند هرزگی یا کم‏‬ فروشییا انجام کار حرام یا می‌خوارگی، آن روز غمگین است و خیال می‌کند که روزش به هدر رفته و عمرش در آن روز بیهوده تلف شده است؛ [۱۰۸] سلطان، مواد غذایی را احتکار می‌کند؛ [۱۰۹] حق خویشاوندان پیامبر (خمس) به ناحق تقسیم می‌شود و بدان قماربازی و می‌خوارگی می‌کنند؛ [۱۱۰] با شراب درمان می‌کنند و بدان بهبودی می‌جویند؛ [۱۱۱] مردم در مورد ترک امر به معروف و نهی از منکر و بی‌عقیدگی یکسان می‌شوند؛ [۱۱۲] منافقان و اهل نفاق سر و صدایی دارند و اهل حق، بی سر و صدا و خاموشند؛ [۱۱۳] برای اذان گفتن و نماز خواندن مزد می‌گیرند؛ [۱۱۴] مسجدها پر است از کسانی که از خدا ترس ندارند و برای غیبت و خوردن گوشت اهل حق به مسجد می‌آیند و در مساجد، از شراب مست‬ ‏کننده توصیف می‌کنند؛ [۱۱۵] شخص مست که از خرد تهی است، بر مردم پیش‬ ‏نمازی می‌کند و به مستی او ایراد نمی‌گیرند و چون مست شود، گرامی اش می‌دارند؛ [۱۱۶] هر که مال یتیمان را بخورد، شایستگی او را می‌ستایند؛ [۱۱۷] قاضیان به خلاف دستور خدا داوری می‌کنند؛ [۱۱۸] زمام‏داران از روی طمع، خیانت‏کاران را امین خود می‌سازند؛ [۱۱۹] میراث (یتیمان) را فرمان‏روایان به دست افراد بدکار و بی ‏باک نسبت به خدا داده‌اند، از آنها حق حساب می‌گیرند و زمام آنها را رها می‌سازند تا هر چه می‌خواهند انجام دهند؛ [۱۲۰] بر فراز منبرها، مردم را به پرهیزکاری دستور می‌دهند، ولی خود گوینده به آن دستور عمل نمی‌کند؛ [۱۲۱] وقت نمازها را سبک می‌شمارند؛ [۱۲۲] صدقه را به وساطت دیگران به اهل آن می‌دهند و به خاطر رضای خدا نمی‌دهند، بلکه از روی درخواست مردم و اصرار آنها می‌پردازند؛ [۱۲۳] تمام هَمّ و غمّ مردم، شکم و عورتشان است. باکی ندارند که چه بخورند و با چه آمیزش کنند؛ [۱۲۴] دنیا به آنها روی آورده است؛ [۱۲۵] نشانه‌های حق کهنه گشته است. (علیه‌السلام) پس از پیش‬ ‏بینی این حوادث، خطاب به راوی فرمود: ‬ در چنین زمانی مراقب خود باش. نجات خود را از خداوند بخواه (فرج نزدیک است) و بدان که مردم با این نافرمانی‌ها سزاوار عذابند. اگر عذاب بر آنها فرود آمد و تو در میان آنها بودی، باید به سوی رحمت حق بشتابی تا از کیفری که آنها به واسطه سرپیچی از فرمان خدا می‌بینند، بیرون بیایی. بدان که خداوند پاداش نیکوکاران را ضایع نمی‌گرداند: «وَ إِنَّ رَحمَةَ اللّهِ قَریبٌ مِنَ الُمحسِنینَ». الکافی، ج ۸، صص ۳۶ ۴۲، ح ۷؛ بحارالانوار، ج ۵۲، صص ۲۵۴ ۲۶۰. http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺 🔺 🌹 امروز متعلق است به: 💎 امام حسن مجتبی (علیه السلام) 💎 امام حسین (علیه السلام) eitaa.com/fatemiioon_news