eitaa logo
‌‹ مستر ›
42 دنبال‌کننده
54 عکس
28 ویدیو
0 فایل
گفتہ بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چہ بگویم کہ غم از دل برود چون تو بیایی . #مستر . ~ کپی ؟ فوروارد کن . ~ امری اگر بود ؟ @Z_114_gandom .
مشاهده در ایتا
دانلود
کفن کہ دست ِمرا بست ، دست ِتو باز است . با دست ِباز ِتو یاری ، بیا در آغوشم . .
تو مر گناه من شوی توبه نمیکنم ز تو جام لبت بنوشم و باز گناه میکنم...
تو اگه آرایه ادبی بودی ، جان‌بخشی بودی ..
‌‹ مستر ›
_
کربلا‌یم ببری یا نبری حرفی نیست ، تو نگیر از من ِبیچاره حسین گفتن را -
_ _ 🤎 .
قهوه میریزم برایت ، نیستی آن سوی میز هی شکر میریزم و تلخ است جای خالیت ☕ ..
گفتہ بودم دوست داشتنِ تـو زیباترین نعمتے ا‌ست ڪہ خدا آفریدھ؟
__
ما بہ‌‌ آنهایی کہ‌‌ قصد ماندن نداشتند ، عجیب دل بستہ‌‌ بودیم (( :
که دنیا زخم بود ، و اباعبدالله مرهم .