eitaa logo
‌‹ مستر ›
42 دنبال‌کننده
54 عکس
28 ویدیو
0 فایل
گفتہ بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چہ بگویم کہ غم از دل برود چون تو بیایی . #مستر . ~ کپی ؟ فوروارد کن . ~ امری اگر بود ؟ @Z_114_gandom .
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتہ بودم دوست داشتنِ تـو زیباترین نعمتے ا‌ست ڪہ خدا آفریدھ؟
__
ما بہ‌‌ آنهایی کہ‌‌ قصد ماندن نداشتند ، عجیب دل بستہ‌‌ بودیم (( :
که دنیا زخم بود ، و اباعبدالله مرهم .
هرچه گویم عشق را شرح بیان ؛ چون به عشق آیم و خجل باشم از آن . .
صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم..
خون میچکد از دیده در این کنج صبوری این صبر ک من میکنم افشردن جان است...
‌کـامِ دلـم تو بـودی هر سـو کـہ مـیدویدم .