eitaa logo
‌‹ مستر ›
42 دنبال‌کننده
54 عکس
28 ویدیو
0 فایل
گفتہ بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چہ بگویم کہ غم از دل برود چون تو بیایی . #مستر . ~ کپی ؟ فوروارد کن . ~ امری اگر بود ؟ @Z_114_gandom .
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر از جانب معشوق نباشد کششی کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد
تفسیر من از عشق همان بود کہ‌‌‌ گفتم ، در بند کسی باش که در بند حسین است : )) .
- بزرگ‌ترین ارثی کہ از پدر و مادرم گرفتم ، عشق بہ شما بود امام حسینم .
- مشکل از سبک عراقی و خراسانی نیست همه با قافیه عشق مصیبت دارند ..
- + اصول گرایی یا اصلاح طلب ؟ - بنده ، علی‌الاصـُولگرا هستم . 🦦🥤 -
بی‌ غم عشق‌ تو ، صد حیف‌ ز عمری‌ که‌ گذشت بیش‌ از این‌ کاش‌ گرفتار غمت‌ می‌بودم..
شب بود و هوای ِکربلا عالی بود ؛ درمصرع قبل جای ِما خالی بود ..