eitaa logo
‌‹ مستر ›
42 دنبال‌کننده
54 عکس
28 ویدیو
0 فایل
گفتہ بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چہ بگویم کہ غم از دل برود چون تو بیایی . #مستر . ~ کپی ؟ فوروارد کن . ~ امری اگر بود ؟ @Z_114_gandom .
مشاهده در ایتا
دانلود
لا‌خیرفي‌الحیاةمن‌دونِ‌هواك ؛ هیچ خیری در دنیا نیست بدون عشق تو .
صد هزاران بیت خواندم مو به مو ، از سو به سو هیچ دیوانی ندارد شعرِ چشمانِ تو را...
گر چه من خود ز عدم دلخوش و خندان زادم عشق آموخت مرا شکل دگر خندیدن .
- + چه شده ابواسحاق‌ق ؟ _ به زودی‌ی برای ِبار هزارم ، به تلوزیون باز خواهم گشت ؛ اما بازهم پهلوی برنگشت .🗿🧉. -
یاد ِتو حس قشنگی‌ست که در دل دارم ، چہ‌‌ تو باشی چہ‌‌ نباشی ، نگهش می‌دارم 🤍 -
-نازنين يك لحظه در فكرم كمى آرام‌گير ؛ خسته‌ام از بس نمازم را ، از اول خوانده‌ام .
جز تماشای تو از دور ، چه راهی دارم :) ؟
گلستان ساز زندان را ، بر این ارواح زندانی :)
هم اکنون: بزن که خوب میزنی!!
سید مجید گفت بسم الله‌ قاصم الجبارین ! اسرائیل بخواند انا لله و انا الیه راجعون