‹ مستر ›
@MasterLink
42
دنبالکننده
54
عکس
29
ویدیو
0
فایل
گفتہ بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چہ بگویم کہ غم از دل برود چون تو بیایی . #مستر . ~ کپی ؟ فوروارد کن . ~ امری اگر بود ؟
@Z_114_gandom
.
مشاهده در ایتا
پیوستن
‹ مستر ›
42 دنبالکننده
دانلود
‹ مستر ›
- + چه شده ابواسحاقق ؟ _ به زودیی برای ِبار هزارم ، به تلوزیون باز خواهم گشت ؛ اما بازهم پهلوی برنگشت .🗿🧉. -
‹ مستر ›
یاد ِتو حس قشنگیست که در دل دارم ، چہ تو باشی چہ نباشی ، نگهش میدارم 🤍 -
‹ مستر ›
-نازنين يك لحظه در فكرم كمى آرامگير ؛ خستهام از بس نمازم را ، از اول خواندهام
.
‹ مستر ›
0:22
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_
‹ مستر ›
جز تماشای تو از دور ، چه راهی دارم
:) ؟
‹ مستر ›
گلستان ساز زندان را ، بر این ارواح زندانی
:)
‹ مستر ›
هم اکنون: بزن که خوب میزنی!!
‹ مستر ›
سید مجید گفت بسم الله قاصم الجبارین ! اسرائیل بخواند انا لله و انا الیه راجعون
‹ مستر ›
امشب سرهنگ ذوالفقاری رو بیدار کنید یه دستمال بکشید بهش خاکاش بره شاید خواستیم موجا رو از اول مرور کنیم برا امتحانا ترم...
‹ مستر ›
ومنالنصرعلیمن عندالله عزیز الحکیم
.
‹ مستر ›
0:35
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_
‹ مستر ›
« بهترین بینیازی ، ترک آرزوهاست » | نهجالبلاغه ، حکمت ۳۴