eitaa logo
‌‹ مستر ›
42 دنبال‌کننده
54 عکس
28 ویدیو
0 فایل
گفتہ بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چہ بگویم کہ غم از دل برود چون تو بیایی . #مستر . ~ کپی ؟ فوروارد کن . ~ امری اگر بود ؟ @Z_114_gandom .
مشاهده در ایتا
دانلود
یاد ِتو حس قشنگی‌ست که در دل دارم ، چہ‌‌ تو باشی چہ‌‌ نباشی ، نگهش می‌دارم 🤍 -
-نازنين يك لحظه در فكرم كمى آرام‌گير ؛ خسته‌ام از بس نمازم را ، از اول خوانده‌ام .
جز تماشای تو از دور ، چه راهی دارم :) ؟
گلستان ساز زندان را ، بر این ارواح زندانی :)
هم اکنون: بزن که خوب میزنی!!
سید مجید گفت بسم الله‌ قاصم الجبارین ! اسرائیل بخواند انا لله و انا الیه راجعون
امشب سرهنگ ذوالفقاری رو بیدار کنید یه دستمال بکشید بهش خاکاش بره شاید خواستیم موجا رو از اول مرور کنیم برا امتحانا ترم...
ومن‌النصر‌علی‌من عندالله عزیز الحکیم .
« بهترین بی‌نیازی ، ترک آرزوهاست » | نهج‌البلاغه ، حکمت ۳۴
فهمیدم دوستت دارم ؛ همان شبی که با یک حرف ِ ساده‌ی تو ، تا صبح لبخند زدم .