‹ مستر ›
@MasterLink
42
دنبالکننده
54
عکس
28
ویدیو
0
فایل
گفتہ بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چہ بگویم کہ غم از دل برود چون تو بیایی . #مستر . ~ کپی ؟ فوروارد کن . ~ امری اگر بود ؟
@Z_114_gandom
.
مشاهده در ایتا
پیوستن
‹ مستر ›
42 دنبالکننده
دانلود
‹ مستر ›
قهوه میریزم برایت ، نیستی آن سوی میز هی شکر میریزم و تلخ است جای خالیت ☕ ..
‹ مستر ›
گفتہ بودم دوست داشتنِ تـو زیباترین نعمتے است ڪہ خدا آفریدھ؟
‹ مستر ›
__
‹ مستر ›
ما بہ آنهایی کہ قصد ماندن نداشتند ، عجیب دل بستہ بودیم (( :
‹ مستر ›
که دنیا زخم بود ، و اباعبدالله مرهم .
‹ مستر ›
_
‹ مستر ›
هرچه گویم عشق را شرح بیان ؛ چون به عشق آیم و خجل باشم از آن . .
‹ مستر ›
_
‹ مستر ›
صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم..
#شهریار
‹ مستر ›
خون میچکد از دیده در این کنج صبوری این صبر ک من میکنم افشردن جان است...
‹ مستر ›
_
‹ مستر ›
کـامِ دلـم تو بـودی هر سـو کـہ مـیدویدم
.