بی غم عشق تو ، صد حیف ز عمری که گذشت
بیش از این کاش گرفتار غمت میبودم..
اگر زنده ماندم و یک روزی با هم در
یک خانہ چآی خوردیم ،
برایت تعریف میکنم کہ این روزها
چقدر سخت و دیر و دور گذشت .
بی غم عشق تو ، صد حیف ز عمری که گذشت
بیش از این کاش گرفتار غمت میبودم..