eitaa logo
مطـلع
416 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
1.5هزار ویدیو
109 فایل
«سَلامٌ هِیَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ» کانال رسمی مجمع طلاب جوان در فضای مجازی؛ محلی برای انعکاس فعالیت‌های علمی، تبلیغی، فرهنگی و اخبار مرتبط در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... ارتباط با مدیر: @Admin313 @muhammad110_313 @Matla313
مشاهده در ایتا
دانلود
💠رزمایش بزرگ جانفدایان کوچک شهر مُهر💠 🔫نونهالان، لطفاً با لباس نظامی و اسلحه های پلاستیکیِ تزیین شده با پرچم ایران تشریف بیارن🇮🇷 🎁همراه با قرعه کشی🎁 🗓زمان شنبه ۲۳ خرداد 🕰ساعت ۲۱ 📌مکان میدان معلم شهر مهر لطفاً برای بقیه ارسال کنید🙏
📝 پایگاه‌های پوشالی امریکا تاب و توان تأمین امنیت خود را نیز ندارد، چه‌ رسد به اینکه امیدی به تأمین امنیت وابستگان و امریکاپرستان منطقه توسط امریکا باشد. ۱۰/اردیبهشت/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از کشوردوست
❤️ یکی بهم بگه دروغه... 📝 دل‌نوشته دلدادگان رهبر شهید در نزدیکی محل شهادت ایشان؛ رواق کشوردوست. ۱۴۰۵/۳/۲۲ 📱تلگرام | ایتا | بله | روبیکا | سروش | ایکس 💻 @Keshvardust_ir
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📖 با قرآن می‌شود فریب داد… 🏴 با نام امام حسین (علیه‌السلام) می‌شود فریب داد… 🚩 به اسم انقلابی‌گری می‌شود فریب داد… تاریخ پر است از لحظاتی که مردمانی ساده‌لوح، فریب خورده‌اند. کاش روزی بی‌پرده بشود همه‌ی این مصادیق فریب را عیان کرد؛ روزی که بتوان از فریب‌های پنهان در پسِ مقدس‌ترین شعارها و نام‌ها سخن گفت. کانال "مَطلَع" در ایتا؛عضو شوید 👇 https://eitaa.com/joinchat/2972647426C538524d797
🚨 🚨 🔴 چند نکته پیرامون تفاهم 🔻متن های مختلف در فضای مجازی در از تفاهم نامه ایران و آمریکا در حال انتشار است. تا متن نهایی به صورت رسمی ابلاغ نشود ، خیلی از اظهارات بر اساس گمانه زنی است و حقیر چون اطلاع کافی ندارم فعلا سکوت میکنم و نه متن خبرگزاری مهر را فتح الفتوح و نه متن نبویان را خسارت محض میدانم. توضیحات فعلاً بماند برای بعد. 🔻اما آنچه بر اساس اطلاعات نسبت به آن یقین دارم: ۱. این مذاکرات صرفاً مذاکرات تاکتیکی است و نه راهبردی. ۲.این گام اول است و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. رسیدن به تفاهم و توافق نهایی هم به معنای پایان جنگ نیست. چون دشمن اهل فریب و عهدشکن است . دلیل: تجربه. ۳. به دشمن بدبین افراطی و بی اعتماد هستم ولی به تیم مذاکره کننده ایران اعتماد دارم. ۴. مذاکره را نوعی و بخشی از مبارزه می‌دانم ۵. در مذاکره باید آرمانگرای واقع گرا بود و بخشی از بده و بستان را طبیعی و قابل انتظار میدانم. البته با ملاحظات. و دقت در خطوط قرمز امام جامعه. ۶. تا نشنیدن خبر به درک واصل نشدن ترامپ و نتانیاهو هرگز خوشحال نخواهم شد. این احساسات مقدس در وجود همه دوستان را در کنار نگاه راهبردی ستایش میکنم. ۷. مبارزه با استکبار تعطیل بردار نیست ولو با توافق نهایی. ۸. دعوای ما با آمریکا دعوا بر سر وجود است و نه حدود. ۹. مردان میدان به مردان دیپلماسی اعتماد دارند و معتقد به پیوند خیابان ، دیپلماسی و میدان هستند. ۱۰.برگ برنده ما در هر جبهه ای "وحدت" است. مراقب شیطنت های اعجوبه و انسان رسانه ای خبیث به نام ترامپ باید بود. در کنار پذیرش هشدار و انذار و درک نگرانی های برخواسته از احساسات مقدس و استقبال از نقدهای عالمانه و منصفانه و واقع بینانه ، هرگونه زمزمه های تفرقه افکنانه غیرعالمانه و تهمت زنی و بداخلاقی سیاسی از جمله خائن پنداری و.... ، با هر انگیزه ای خطا میدانم و پژواک صدای شیطانی دشمن در حلقوم و قلم گوینده و نویسنده میدانم. کانال "مَطلَع" در ایتا؛عضو شوید 👇 https://eitaa.com/joinchat/2972647426C538524d797
🔺یکسال پیش، در چنین لحظاتی با تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به کشورمان، جنگ تحمیلی ۱۲ روزه با ترور جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و دانشمندان هسته‌ای، آغاز شد 🔹یاد و نام شهدای اقتدار ایران گرامی و راهشان پر رهرو باد کانال "مَطلَع" در ایتا؛عضو شوید 👇 https://eitaa.com/joinchat/2972647426C538524d797