eitaa logo
معیار ✍️ م.انقلابی
1.3هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
بسم الله النور🍃 عمران/ مدیریت سیاهی لشکر نائب المهدی(عج) امام الخامنه ای امروز کسانی میتوانند همراهی حسین زمان را آرزو کنند که در عصر غیبت، نجات را در پیروی از ولایت و انتظار را عمل و اولویت اول زندگی خود بدانند.. انتقاد پیشنهاد: @m_enqelabi1
مشاهده در ایتا
دانلود
41.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله از اجرای برنامه پاورقی کناره‌گیری کردم. دلایلش رو توی این ویدئو توضیح دادم. خلاصه‌ش اینکه قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ و... باشه و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپور‌ها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن. قرار نیست هنوز سال شهید عجمیان و علی‌وردی نشده، فعالان و ساکنان و مشوقان فتنه برگردن روی آنتن. ما زورمون به هیچ‌کس هم نرسه، به خودمون که میرسه! زورمون میرسه یقه خودمون رو بگیریم که آهای! مرد حسابی، بلند شو، داد بزن، نذار فحش به نظام و انقلاب و نایب امام زمان و شهدا عادی بشه. بلند شو یه دادی بزن که خون شهید آب جوی نیست که راه بیفته کف خیابون و هنوز سالش نشده به بهانه‌های مختلف اونایی که روی خونش پا گذاشتند رو برگردونید به آنتن. بلند شو فریاد بزن اون بدن عجمیان روی آسفالت داغ اتوبان کشیده نشد که شما برید سراغ اونایی که دور بدنش هلهله میکردن. امیدوارم خدا عاقبت همه‌مون رو ختم به خیر کنه.
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر انقلاب: آمریکا همچون کشتی تایتانیک غرق خواهد شد.. @sobhe_zohuor
امان از ⚠️ امان از ⚠️ @sobhe_zohuor
تفسیر قطره ای آیه ۱۱ سوره مبارکه مائده @sobhe_zohuor
رشیدپور نیومده رفت!👌🏼 @sobhe_zohuor
پاورقی ادامه خواهد یافت👌🏼 @sobhe_zohuor
فشار برخی نمایندگان به دولت⚠️ @sobhe_zohuor
تازه دینشونم انسانیتشونه⚠️ @sobhe_zohuor
برای خواهرش⚠️ @sobhe_zohuor
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن🇮🇷 این خاطره رو مرحوم(ش🥀هید) حاج آقا سید آزادگان در پیاده روی مشهد (سال ۷۸) برامون نعریف کردن : خب ایشون معروف بودن به سید آزادگان و یه جورایی حکم کل اسرای رو در مدت چندسال داشتن.. به جهت تقوا و ایمان و صبر و مهربانی و بصیرت و شجاعت و ولایت پذیری مثال زدنی شون.. جوری که برخی سربازان عراقی هم بعد از مدتی و مخفیانه مرید ایشون شده بودند... از جمله ش...کنجه هایی که منافقین و بعثی های عراق (سرسپردگان انگلیس و آمریکای جنا...یتکار) روی اسرای ایرانی از جمله ایشون پیاده کردند (هرچه فرد مهمتر، شدت ش...کنجه ها بیشتر.. برخی اسرا رو زنده زنده زبان می... بریدند و قطعه قطعه گوشت بد...نشان میکندند. و تنوع ش...کنجه های روحی و روانی و..) برای گرفتن اطلاعات این بوده : اول ایشون رو بعد از فشارهای گرسنگی و تشنگی چندین روزه ، از تونل مرگ (تونل تشکیل شده توسط بعثی ها که از دو طرف با باتوم و لگد میزدن تا به آخر تونل برسن) عبور میدادن.. بعد به سیاه چاله ای نیمه تاریک و پر از خونآبه ش...کنجه ها؛ میبردن و از سقف و وارونه آویزونشون میکردن (سر به سمت زمین) و ساعتها ایشون رو می چرخوندن و با شلاق و چوب و مشت و لگد میزدن جوری که چندبار از شدت درد و تهوع و... بیهوش میشدن و مجددا با سطل آب به هوششون میاوردن.. و دست آخر چندین بار سرشون رو در همان حالت آویزون از سقف تا سینه میکردن توی دیگ آب داغ نزدیک به درجه جوش و تا مرز خفگی نگه میداشتن!!!... که البته هربار ناامیدتر از دفعه قبل جهت دریافت اطلاعات، پیکر بی جان ایشون رو به سلول ها برده و رها می کردند... حقیقتا زبان و قلم قاصره از این بزرگ مردان گفتن و نوشتن.. کاش که قدر این مملکت و این انقلاب رو بیشتر از اینها بدونیم..💔 @sobhe_zohuor