eitaa logo
معیار ✍️ م.انقلابی
1.3هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
بسم الله النور🍃 عمران/ مدیریت سیاهی لشکر نائب المهدی(عج) امام الخامنه ای امروز کسانی میتوانند همراهی حسین زمان را آرزو کنند که در عصر غیبت، نجات را در پیروی از ولایت و انتظار را عمل و اولویت اول زندگی خود بدانند.. انتقاد پیشنهاد: @m_enqelabi1
مشاهده در ایتا
دانلود
فشار برخی نمایندگان به دولت⚠️ @sobhe_zohuor
تازه دینشونم انسانیتشونه⚠️ @sobhe_zohuor
برای خواهرش⚠️ @sobhe_zohuor
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن🇮🇷 این خاطره رو مرحوم(ش🥀هید) حاج آقا سید آزادگان در پیاده روی مشهد (سال ۷۸) برامون نعریف کردن : خب ایشون معروف بودن به سید آزادگان و یه جورایی حکم کل اسرای رو در مدت چندسال داشتن.. به جهت تقوا و ایمان و صبر و مهربانی و بصیرت و شجاعت و ولایت پذیری مثال زدنی شون.. جوری که برخی سربازان عراقی هم بعد از مدتی و مخفیانه مرید ایشون شده بودند... از جمله ش...کنجه هایی که منافقین و بعثی های عراق (سرسپردگان انگلیس و آمریکای جنا...یتکار) روی اسرای ایرانی از جمله ایشون پیاده کردند (هرچه فرد مهمتر، شدت ش...کنجه ها بیشتر.. برخی اسرا رو زنده زنده زبان می... بریدند و قطعه قطعه گوشت بد...نشان میکندند. و تنوع ش...کنجه های روحی و روانی و..) برای گرفتن اطلاعات این بوده : اول ایشون رو بعد از فشارهای گرسنگی و تشنگی چندین روزه ، از تونل مرگ (تونل تشکیل شده توسط بعثی ها که از دو طرف با باتوم و لگد میزدن تا به آخر تونل برسن) عبور میدادن.. بعد به سیاه چاله ای نیمه تاریک و پر از خونآبه ش...کنجه ها؛ میبردن و از سقف و وارونه آویزونشون میکردن (سر به سمت زمین) و ساعتها ایشون رو می چرخوندن و با شلاق و چوب و مشت و لگد میزدن جوری که چندبار از شدت درد و تهوع و... بیهوش میشدن و مجددا با سطل آب به هوششون میاوردن.. و دست آخر چندین بار سرشون رو در همان حالت آویزون از سقف تا سینه میکردن توی دیگ آب داغ نزدیک به درجه جوش و تا مرز خفگی نگه میداشتن!!!... که البته هربار ناامیدتر از دفعه قبل جهت دریافت اطلاعات، پیکر بی جان ایشون رو به سلول ها برده و رها می کردند... حقیقتا زبان و قلم قاصره از این بزرگ مردان گفتن و نوشتن.. کاش که قدر این مملکت و این انقلاب رو بیشتر از اینها بدونیم..💔 @sobhe_zohuor
هدایت شده از KHAMENEI.IR
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 | نزدیک قلّه‌ایم؛ خستگی ممنوع! ✏️ رهبر انقلاب: وظیفه‌مان امروز کار جهادی مسئولان است؛ این دیگر مربوط به خصوصِ سپاه نیست، همه‌ی مسئولان کشور امروز موظفند کار جهادی کنند، شبانه‌روزی کار کنند، خستگی نشناسند. ما فصل مشبعی را حرکت کردیم. این سربالایی، این شیب تند را عبور کردیم، به قله‌ها نزدیک شدیم. نباید خسته بشویم. امروز روز خسته شدن نیست، روز ناامید شدن نیست. امروز روز شوق است، روز امید است، روز حرکت است. مسئولین کشور در بخشهای مختلف باید با این روحیه حرکت کنند. ✏️ برشی از بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران 💻 Farsi.Khamenei.ir
صدقه ماه صفر.. @sobhe_zohuor
هدایت شده از رحمت الله معظمی
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴خـرمـشـهـر اسـتـقـلال دولـت ➖بـی تـوجّـه بـه مـغـالـطـات، بـه مـطـالـبـه اسـتـقـلـال دولـت ادامـه می‌دهـیـم ▫️پاسخی اجمالی به بخشی از صحبت‌های آقای قالیباف👇👇👇 ▪️آقای قالیباف: بندهای ۲،۴،۶ و۷ غیرقانونی‌اند! پاسخ: این ادعاست و قانونی بودن این بندها، توسط افراد مسلط، در این مدت، اثبات شده است. ➖سوال از آقای قالیباف: فرضاً حق با شما باشد، چرا سال گذشته در راهرو، به آقا گفتی نماینده‌ها از حرف شما ناراحت هستند؟! ... مگر حرف آقا همین ۴ بند یعنی مخالفت با دخالت نماینده در عزل و نصب و امور اجرایی نبود؟ ▪️آقای قالیباف: این بخشنامه یعنی مدت نمایندگی، سه سال بشود! پاسخ : سال چهارم نماینده می‌تواند خدمت کند البته بدون شعبده‌بازی و ضریب دادن رسانه‌ای؛ که این روش، عین عدالت انتخاباتی و اجازه دادن به حدود پنجاه‌هزار داوطلب جدید است. ▪️آقای قالیباف: من متهم هستم به حمایت از وزیر کشور! ▪️پاسخ: اولاً موضوع جبهه انقلاب، شخص نیست. ثانیاً حمایت از یک مسئول مکتبی اتهام تلقی نمی‌شود مگر از جانب غیر. ثالثاً شما متهم به نگاه حزبی، تقویت لابیگری، حمایت از قدرت تسلط نماینده بر مدیر دولتی و... هستید. ▪️خلاصه اینکه: بزرگ‌ترین مانع استقلال دولت، دخالت نماینده‌ها در عزل و نصب و امور اجرایی، مصادره زحمات دولت، سلطه برخی نماینده‌ها بر شهرها، تحکم و زورگویی برخی نمایندها نسبت به مدیران دولتی و... است. حجت الله رحمت الله معظمی @r_moazzami
پاسخی به بخشی از صحبت های آقای قالیباف @sobhe_zohuor
پاسخی به کاربر رژیم موقت اسرائیل @sobhe_zohuor