eitaa logo
معیار ✍️ م.انقلابی
1.3هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
بسم الله النور🍃 عمران/ مدیریت سیاهی لشکر نائب المهدی(عج) امام الخامنه ای امروز کسانی میتوانند همراهی حسین زمان را آرزو کنند که در عصر غیبت، نجات را در پیروی از ولایت و انتظار را عمل و اولویت اول زندگی خود بدانند.. انتقاد پیشنهاد: @m_enqelabi1
مشاهده در ایتا
دانلود
با احترام، پاسخی به توضیحات اقناع نکننده جناب انصاریان در مورد دیدارشان با خاتمی ملعون فتنه گر👆🏼🙏🏼 @sobhe_zohuor
معرفی کتاب "من انقلابی ام"👆🏼 توصیه موکد برای مطالعه @sobhe_zohuor
او می‌گوید رشد من؛ نه رشد مردم👆🏼 @sobhe_zohuor
خدایی اگر ۲۹۰ تا نماینده همینطوری👆🏼👌🏼 پای کار باشند کمتر از چند سال مشکلات کشور به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند و ریل سیاست‌گذاری درست خواهد شد. برای ایران🇮🇷 باید اینطوری پای کار باشید به نمایش و حرف زدن نیست... دمت گرم جناب ثابتی.. عاقبتت به خیر ان شاءالله... البته الحمدلله نماینده حقیقتا انقلابی و نترس و فسادستیز داریم در مجلس.. اما خب.. به حد کفایت نیستن.. بعضا کم تحرک... بعضا دلسوز اما محافظه کار.. بعضا منفعت طلب.. بعضا.. اینجاست که میگیم فرق میکنه کی رئیس جمهور و نماینده و وزیر و... باشه، باور کنیم که فرق میکنه.. @sobhe_zohuor
هدایت شده از  مجید سرگزی
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخی‌به جوابیه حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان : استناد به آیه ۸ ممتحنه کردید که خداوند در این آیه فرمود کسانی که با شما نجنگیدند را به دیدار بپذیرید ... اتفاقا سید محمد خاتمی با نظام جنگید و توبه هم نکرد . فرمودید امام سجاد عیادت اسامة رفت ... اسامه در هیچ جنگی علیه اهل بیت شرکت نکرد بلکه سکوت کرد و بیعت نکرد ، بیعت نکردن با آشوب کردن فرق دارد ، ما با افتخار با کسانی که رای نمیدهند رفاقت میکنیم اما با رأس اشوبگرها خیر ضمنا اسامه بن زید شهروند فریب خورده جامعه بود . اسامه لیدر فتنه و مرتبط با جاسوس های بنی امیه نبود . فرمودید احمد بن اسحاق شرابخوار را به دیدار نپذیرفت و امام عسکری ناراحت شد ... شرابخواری گناه فردیست بین او و خدایش اما گناه سید محمد خاتمی فردی نبود سیاسی بود و آن هم گناه براندازی . فرمودید حزبی نیستید و حزب شما حزب ابی عبدالله هست متاسفم که هنوز فتنه ۸۸ را حزبی می‌بینید . اگر این جمله خمینی کبیر را قبول دارید که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله هست پس کسی که رأس فتنه ضد ولایت فقیه شد میشود دشمن رسول الله نمیشود با دشمن رسول الله همنشین شد و هم حزب سید الشهدا بود حالا ما سوال می‌پرسیم : این مولایی که از نگاه شما اینقدر بخشنده است و با همه کس می‌نشیند چرا بعد از جنگ جمل که مروان بن حکم گفت می‌خواهم دوباره با علی بیعت کنم بیعت مروان را نپذیرفت ؟ ✍️شیخ ناصر یوسفی ✅ کانال /عضوشوید👇 @sargazimajid @sargazimajid
جنگ جهانی سوم؟👆🏼⚠️ @sobhe_zohuor
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻غنی سازی صفر؛ بازی با جان مردم! ✍🏻 علیرضا فقیهی‌راد 🔹به اذعان اندیشکده های غربی، هرچند ایران توانایی و امکان ساخت بیش از ده کلاهک هسته ای را دارد، اما بصورت خودخواسته مبتنی بر فتوای شرعی نه فشار خارجی فعلا تصمیم و اراده ای بر ساخت بمب هسته ای نداشته است. اما اگر بازدارندگی کامل هسته ای را ندارد، به دلیل وجود مواد غنی شده لازم، دانش فنی و موشک های بالستیک قاره پیما با قابلیت حمل کلاهک هسته ای، بازدارندگی آستانه ای(threshold nuclear) یا بازدارندگی نهفته هسته ای را دارد. 🔹این وضعیت خاص یعنی بدون داشتن سلاح هسته ای، بازدارندگی نسبی استراتژیکی برای ایران حاصل شده و امروز دشمن برای نابودی این بازدارندگی طراحی پیچیده ای کرده است. همین امر است که مارک روبیو زمانیکه از تلاش برای غنی سازی صفر در ایران می گوید، دلیل آن را از بین بردن بازدارندگی «آستانه هسته ای» ایران می گوید. 🔹در بازدارندگی آستانه ای مهمترین مساله «زمان گریز هسته ای» است. زمان گریز هسته ای از اراده تا ساخت بمب هسته ای است. و حالا طرح طرف آمریکایی علاوه بر از بین بردن اساس این بازدارندگی برای بالابردن زمان گریز هسته ای ایران نیز می باشد. 🔹تحقق این امر یعنی نابودی خودخواسته یکی از مهمترین ابزارهای حفظ امنیت و بقا کشور در میانه تهدیدهای منطقه ای و جهانی. همانطور که دشمنان صریحا گفته اند می تواند زمینه ساز پیاده سازی مدل لیبی و حمله نظامی خارجی به کشور و بازی با جان و امنیت میلیون ها ایرانی باشد. 🔹غنی سازی صفر، کنسرسیوم و خارج کردن موادغنی شده به کشور ثالث همگی اضلاع از بین بردن بازدارندگی آستانه ای کشور، آسیب پذیرشدن ایران بدون این اهرم و رسما به استقبال جنگ رفتن می باشد. در این نظم پیچیده و آشوبی، اگر به دنبال دورکردن سایه جنگ از سرکشور هستیم، راهی جز حفظ و تقویت مولفه های قدرت نداریم. ✅ @Rajanews_com
غنی سازی صفر، بازی با جان مردم👆🏼⚠️ @sobhe_zohuor
زبان عربی، کامل ترین زبان دنیا👆🏼 (از شگفتی های قرآن) @sobhe_zohuor
هدایت شده از حمید رسایی
. 🗝 راز این کلیدها چیست؟ 🔰 حمید رسایی: چرا چهره‌های غربگرا و واداده در همه مناطق دنیا از جمله روحانی در ایران و محمود عباس در فلسطین از نماد کلید و آن هم یک کلید خاص استفاده می‌کنند؟! کلید (آنخ) یکی از نشانه‌های اصلی فراماسون است. برای «کلید» در فرقه فراماسون‌ها دو معنی وجود دارد که عبارتند از: الف ) مخفی کاری: فراماسون کلید را برای «سرّ نگهداری شیطانی و مخفی‌کاری» در سیاست و قدرت و استراتژی و تاکتیک به کار بُرده است. لذا تمامی سیاست‌های فراماسونی با استراتژی مخفی نگاه داشتن اهداف اصلی در پشت نقاب الفاظ، شعارها، سیاست‌ها و تاکتیک‌های علنی محقق می‌گردد. ب ) کلید سمبل فتوحات: معنای دیگر سمبل کلید در فراماسون، همان «حکومت جهانی» است که مستلزم فتوحات می‌باشد که در قالب جنگ یا معاهدات و یا حتی تعاملاتی که به ظاهر معمولی و رایج است، اما باطنش به استعمار، استثمار و دست‌نشاندگی می‌انجامد، محقق می‌گردد.      آیا استفاده از این کلید معنی خاصی داشت؟! چرا روحانی هیچ‌وقت توضیح نداد؟ 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
راز این کلیدها چیست؟👆🏼⚠️ @sobhe_zohuor
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌐 تحلیلگر بی‌بی‌سی: کنسرسیوم آمریکا، نوعی کلاه‌برداری است | قطعنامه علیه ایران، آغاز جهش هسته‌ای است 🔺 سینا عضدی، تحلیلگر روابط بین‌الملل در بی‌بی‌سی، با اشاره به طرح کنسرسیوم پیشنهادی آمریکا گفت: ایده‌ای مشابه در سال ۱۹۷۷ از سوی کسینجر مطرح شد اما به دلیل بی‌اعتمادی میان کشورهای منطقه از سوی ایران رد شد. خود کسینجر نیز بعدها این طرح را غیرعملی و نوعی کلاه‌برداری دانست، چرا که کشور میزبان می‌تواند سایر اعضا را در هر زمانی که خواست اخراج کند. 🔺صدور قطعنامه از سوی شورای حکام و ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت نه‌تنها موجب عقب‌نشینی تهران نخواهد شد، بلکه به تشدید فعالیت‌های هسته‌ای کشور منجر می‌شود. فعال شدن مکانیزم ماشه نیز می‌تواند به خروج ایران از پیمان NPT و از بین رفتن آخرین فرصت‌های دیپلماتیک بیانجامد. ┅┅┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅┅┅┄ 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش