eitaa logo
معیار ✍️ م.انقلابی
1.3هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
بسم الله النور🍃 عمران/ مدیریت سیاهی لشکر نائب المهدی(عج) امام الخامنه ای امروز کسانی میتوانند همراهی حسین زمان را آرزو کنند که در عصر غیبت، نجات را در پیروی از ولایت و انتظار را عمل و اولویت اول زندگی خود بدانند.. انتقاد پیشنهاد: @m_enqelabi1
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  مجید سرگزی
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخی‌به جوابیه حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان : استناد به آیه ۸ ممتحنه کردید که خداوند در این آیه فرمود کسانی که با شما نجنگیدند را به دیدار بپذیرید ... اتفاقا سید محمد خاتمی با نظام جنگید و توبه هم نکرد . فرمودید امام سجاد عیادت اسامة رفت ... اسامه در هیچ جنگی علیه اهل بیت شرکت نکرد بلکه سکوت کرد و بیعت نکرد ، بیعت نکردن با آشوب کردن فرق دارد ، ما با افتخار با کسانی که رای نمیدهند رفاقت میکنیم اما با رأس اشوبگرها خیر ضمنا اسامه بن زید شهروند فریب خورده جامعه بود . اسامه لیدر فتنه و مرتبط با جاسوس های بنی امیه نبود . فرمودید احمد بن اسحاق شرابخوار را به دیدار نپذیرفت و امام عسکری ناراحت شد ... شرابخواری گناه فردیست بین او و خدایش اما گناه سید محمد خاتمی فردی نبود سیاسی بود و آن هم گناه براندازی . فرمودید حزبی نیستید و حزب شما حزب ابی عبدالله هست متاسفم که هنوز فتنه ۸۸ را حزبی می‌بینید . اگر این جمله خمینی کبیر را قبول دارید که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله هست پس کسی که رأس فتنه ضد ولایت فقیه شد میشود دشمن رسول الله نمیشود با دشمن رسول الله همنشین شد و هم حزب سید الشهدا بود حالا ما سوال می‌پرسیم : این مولایی که از نگاه شما اینقدر بخشنده است و با همه کس می‌نشیند چرا بعد از جنگ جمل که مروان بن حکم گفت می‌خواهم دوباره با علی بیعت کنم بیعت مروان را نپذیرفت ؟ ✍️شیخ ناصر یوسفی ✅ کانال /عضوشوید👇 @sargazimajid @sargazimajid
جنگ جهانی سوم؟👆🏼⚠️ @sobhe_zohuor
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻غنی سازی صفر؛ بازی با جان مردم! ✍🏻 علیرضا فقیهی‌راد 🔹به اذعان اندیشکده های غربی، هرچند ایران توانایی و امکان ساخت بیش از ده کلاهک هسته ای را دارد، اما بصورت خودخواسته مبتنی بر فتوای شرعی نه فشار خارجی فعلا تصمیم و اراده ای بر ساخت بمب هسته ای نداشته است. اما اگر بازدارندگی کامل هسته ای را ندارد، به دلیل وجود مواد غنی شده لازم، دانش فنی و موشک های بالستیک قاره پیما با قابلیت حمل کلاهک هسته ای، بازدارندگی آستانه ای(threshold nuclear) یا بازدارندگی نهفته هسته ای را دارد. 🔹این وضعیت خاص یعنی بدون داشتن سلاح هسته ای، بازدارندگی نسبی استراتژیکی برای ایران حاصل شده و امروز دشمن برای نابودی این بازدارندگی طراحی پیچیده ای کرده است. همین امر است که مارک روبیو زمانیکه از تلاش برای غنی سازی صفر در ایران می گوید، دلیل آن را از بین بردن بازدارندگی «آستانه هسته ای» ایران می گوید. 🔹در بازدارندگی آستانه ای مهمترین مساله «زمان گریز هسته ای» است. زمان گریز هسته ای از اراده تا ساخت بمب هسته ای است. و حالا طرح طرف آمریکایی علاوه بر از بین بردن اساس این بازدارندگی برای بالابردن زمان گریز هسته ای ایران نیز می باشد. 🔹تحقق این امر یعنی نابودی خودخواسته یکی از مهمترین ابزارهای حفظ امنیت و بقا کشور در میانه تهدیدهای منطقه ای و جهانی. همانطور که دشمنان صریحا گفته اند می تواند زمینه ساز پیاده سازی مدل لیبی و حمله نظامی خارجی به کشور و بازی با جان و امنیت میلیون ها ایرانی باشد. 🔹غنی سازی صفر، کنسرسیوم و خارج کردن موادغنی شده به کشور ثالث همگی اضلاع از بین بردن بازدارندگی آستانه ای کشور، آسیب پذیرشدن ایران بدون این اهرم و رسما به استقبال جنگ رفتن می باشد. در این نظم پیچیده و آشوبی، اگر به دنبال دورکردن سایه جنگ از سرکشور هستیم، راهی جز حفظ و تقویت مولفه های قدرت نداریم. ✅ @Rajanews_com
غنی سازی صفر، بازی با جان مردم👆🏼⚠️ @sobhe_zohuor
زبان عربی، کامل ترین زبان دنیا👆🏼 (از شگفتی های قرآن) @sobhe_zohuor
هدایت شده از حمید رسایی
. 🗝 راز این کلیدها چیست؟ 🔰 حمید رسایی: چرا چهره‌های غربگرا و واداده در همه مناطق دنیا از جمله روحانی در ایران و محمود عباس در فلسطین از نماد کلید و آن هم یک کلید خاص استفاده می‌کنند؟! کلید (آنخ) یکی از نشانه‌های اصلی فراماسون است. برای «کلید» در فرقه فراماسون‌ها دو معنی وجود دارد که عبارتند از: الف ) مخفی کاری: فراماسون کلید را برای «سرّ نگهداری شیطانی و مخفی‌کاری» در سیاست و قدرت و استراتژی و تاکتیک به کار بُرده است. لذا تمامی سیاست‌های فراماسونی با استراتژی مخفی نگاه داشتن اهداف اصلی در پشت نقاب الفاظ، شعارها، سیاست‌ها و تاکتیک‌های علنی محقق می‌گردد. ب ) کلید سمبل فتوحات: معنای دیگر سمبل کلید در فراماسون، همان «حکومت جهانی» است که مستلزم فتوحات می‌باشد که در قالب جنگ یا معاهدات و یا حتی تعاملاتی که به ظاهر معمولی و رایج است، اما باطنش به استعمار، استثمار و دست‌نشاندگی می‌انجامد، محقق می‌گردد.      آیا استفاده از این کلید معنی خاصی داشت؟! چرا روحانی هیچ‌وقت توضیح نداد؟ 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
راز این کلیدها چیست؟👆🏼⚠️ @sobhe_zohuor
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌐 تحلیلگر بی‌بی‌سی: کنسرسیوم آمریکا، نوعی کلاه‌برداری است | قطعنامه علیه ایران، آغاز جهش هسته‌ای است 🔺 سینا عضدی، تحلیلگر روابط بین‌الملل در بی‌بی‌سی، با اشاره به طرح کنسرسیوم پیشنهادی آمریکا گفت: ایده‌ای مشابه در سال ۱۹۷۷ از سوی کسینجر مطرح شد اما به دلیل بی‌اعتمادی میان کشورهای منطقه از سوی ایران رد شد. خود کسینجر نیز بعدها این طرح را غیرعملی و نوعی کلاه‌برداری دانست، چرا که کشور میزبان می‌تواند سایر اعضا را در هر زمانی که خواست اخراج کند. 🔺صدور قطعنامه از سوی شورای حکام و ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت نه‌تنها موجب عقب‌نشینی تهران نخواهد شد، بلکه به تشدید فعالیت‌های هسته‌ای کشور منجر می‌شود. فعال شدن مکانیزم ماشه نیز می‌تواند به خروج ایران از پیمان NPT و از بین رفتن آخرین فرصت‌های دیپلماتیک بیانجامد. ┅┅┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅┅┅┄ 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش
اینو دیگه کارشناس بی بی سی هم تایید کرد👆🏼⚠️ @sobhe_zohuor
هدایت شده از حمید رسایی
‌ ♻️ پاسخ رهبر انقلاب به درخواست خاتمی برای ملاقات در بیمارستان 🔰 حمید رسایی: بعد از دیدار آقای خاتمی با آقای شیخ حسین انصاریان که از وعاظ به نام کشورمان هستند، انتقاداتی مطرح شد تا اینکه آقای انصاریان خودشان در ویدیویی، نکاتی را در توجیه این دیدار بیان کردند. در باره مطالب ایشان، نکاتی را در پستی نوشتم، اینجا بخوانید: eitaa.com/rasaee/20240 🔹از آنجا که مواضع و سیره رهبر معظم انقلاب برای آقای انصاریان مهم است و در این ویدئو هم به سیره رفتاری ایشان استناد کرده‌اند، بازخوانی پاسخ رهبر انقلاب (وقتی در بیمارستان بستری بودند) به درخواست ملاقات آقای خاتمی را ضروری می‌دانم. 🔹سال ۹۷ وقتی امام خامنه‌ای برای عمل جراحی در بیمارستان بستری بودند و دوره نقاهت پس از عمل را طی می‌کردند، با طراحی یک جریان سیاسی و به منظور بیرون آمدن از بن‌بستی که خود را در آن گرفتار کرده بودند، یکی از وزرای دولت یازدهم مأمور می‌شود تا در فرصت دیدار و ملاقاتش با امام خامنه‌ای، موضوع حضور خاتمی در بیمارستان و ملاقات با ایشان را مطرح کند. 🔹بر اساس آنچه این وزیر محترم نقل کرده، این درخواست از طرف وی مطرح شد اما پاسخی که از سوی رهبر انقلاب دریافت می‌شود این است که «ایشان (خاتمی) باقی بر فتنه و باغی بر نظام اسلامی است و شرط بازگشت، عمل به همان آیه کریمه الّا الذینَ تابُوا وَ أصلَحوا وَ بَیّنُوا است.» (آیه ۱۶۰ سوره بقره) 🔹این جمله امام خامنه ای حکایت از آن می کند که فتنه سال ۸۸ یک دعوای شخصی یا حزبی و سیاسی نبود بلکه کودتایی علیه نظام اسلامی بود که برخی واقعیت را در آن کتمان کردند و آنچه بیش از هر چیز برای نظام اسلامی اهمیت دارد، دفاع از حیثیت جمهوریت و آرای مردم به عنوان حق الناس است و تنها راه بازگشت کسانی که در حق جمهوریت نظام ظلم کرده اند، طی کردن همان مراحلی است که در آیه کریمه ۱۶۰ سوره بقره ذکر شده یعنی: توبه، جبران ضررهای وارده و بیان واقعیت. 🔹اما استناد رهبر معظم انقلاب به آیه کریمه ۱۵۹ و ۱۶۰ سوره بقره، حکایت از دقت عالمانه ایشان دارد. شأن نزول این آیات در خصوص چند تن از مسلمانان همچون "معاذ بن جبل" و"سعد بن معاذ" و "خارجة بن زيد" است که از دانشمندان يهودی در خصوص بخش هایی از تورات (كه با ظهور پيامبر اسلام ارتباط داشت) سئوال كردند، ولی آنان به جاى بيان حقيقت، آن را مخفى نگاه داشتند و آنگاه بود كه اين آيه شريفه نازل شد و خدای سبحان هشدار داد كه كتمان حقيقت، گناه بزرگى است و كيفرى سهمگين در پى دارد. 🔹برخى مفسرین نيز معتقدند كه این آيه شریفه، جهان شمول است و به همه كسانى كه حقايق را كتمان مى‏‌كنند، هشدار مى‏‌دهد و مسئوليت كتمان حق و راه جبران آن را گوشزد می‌کند که راه جبران این کتمان، توبه و اصلاح مفاسدى که بر اثر کتمان حقایق دین پدیدار شده و نیز بیان آن حقایق است. 🔹خاتمی و دو دوست دیگر او همانطور که مقام معظم رهبری به درخواست بی وجه برخی چهره‌های سیاسی پاسخ دادند، به دلیل سوابقشان در حال حاضر مورد ملاطفت نظام اسلامی قرار گرفته‌اند و الا حکم بغی کننده بر نظام اسلامی مشخص است. محتوای آیه شریفه، همان چیزی است که در طول سال‌های بعد از فتنه ۸۸ بارها و بارها از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است. 🔹از جمله وقتی در نشستی صمیمانه و صریح با حدود هزار نفر از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی یکی از دانشجویان در باره فتنه سال ۸۸ و عواقب آن سئوالی مطرح کرد، امام خامنه ای فرمودند: «در انتخابات سال ۸۸ آن كسانى كه فكر می‌كردند در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه‌ با تقلب، اردوكشى خيابانى كردند؟ چرا اين را جواب نمی‌دهند؟ صد بار ما سؤال كرديم؛ نه در مجامع عمومى، نخير، به شكلى كه قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهى نمی‌كنند؟ در جلسات خصوصى می‌گويند ما اعتراف می‌كنيم كه تقلب اتفاق نيفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نيفتاده بود، چرا كشور را دچار اين ضايعات كرديد؟ چرا براى كشور هزينه درست كرديد؟ اگر خداى متعال به اين ملت كمک نمی‌كرد، گروه‌هاى مردم به جان هم مى‌افتادند، می‌دانيد چه اتفاقى مى‌افتاد؟» 👈 کانال حمید رسایی: eitaa.com/rasaee۱
رونوشت به: برخی ساده لوحان و وادادگان و جماعت غرق دنیا شده ی از میانه راه برگشته👆🏼⚠️ @sobhe_zohuor
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام محمد باقر عليه السلام به دست حکومت ظلم و جور زمان بر همگان تسلیت باد.🏴 @sobhe_zohuor