eitaa logo
معیار ✍️ م.انقلابی
1.3هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
بسم الله النور🍃 عمران/ مدیریت سیاهی لشکر نائب المهدی(عج) امام الخامنه ای امروز کسانی میتوانند همراهی حسین زمان را آرزو کنند که در عصر غیبت، نجات را در پیروی از ولایت و انتظار را عمل و اولویت اول زندگی خود بدانند.. انتقاد پیشنهاد: @m_enqelabi1
مشاهده در ایتا
دانلود
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📱موبایل‌ها چه اطلاعاتی از کاربران دارند؟ 🎤حجت‌الاسلام کهوند موبایل‌ها اطلاعات کاملی از علایق رفتارها و... دارند، چگونه؟👇 رژیم صهیونیستی چگونه از داده‌های موبایل ما استفاده می‌کند. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
🔴اطلاعیه سازمان انرژی اتمی درباره تهاجم رژیم صهیونیستی به راکتور تحقیقاتی و مجتمع آب سنگین خنداب 🔹‌مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران: دشمن صهیونیستی در ادامه تجاوزات و اقدامات خلاف قوانین بین‌المللی که حمله به تاسیسات هسته‌ای را ممنوع کرده است؛ صبح امروز راکتور تحقیقاتی و مجتمع آب سنگین شهدای خنداب را مورد تهاجم قرار داد. 🔹‌خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی به همراه نداشته است. 🔹‌همچنین با توجه به تمهیدات صورت گرفته قبلی، هیچ گونه خطر و آسیبی متوجه اهالی منطقه(در نزدیکی سایت مذکور) وجود ندارد. 🔹‌لازم به ذکر استتهدیدات و تهاجمات چند روز گذشته رژیم جنایتکار صهیونیستی پیشتر در چند مورد به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منعکس شده بود که متاسفانه آژانس هیچ اقدامی در این خصوص به عمل نیاورده است. 🔹‌با این وجود تهاجم صبح امروز رژیم صهیونیستی نیز به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منعکس شده است. @fetan2
هدایت شده از خبرگزاری بسیج
🔴💠 رضا کیانیان خطاب به اسرائیل نوشت: رو به تجاوزگران می‌گوییم حرامزاده‌ها ! ما هنوز زنده‌ایم!  رضا کیانیان نوشت: 🔺همچنانکه در سکانس پایانی فیلم «پاپیون» استیو مک کویین که خود را به دریا می‌اندازد، فریاد می‌زند حرامزاده‌ها! من هنوز زنده‌ام! ما نیز رو به تجاوزگران می‌گوییم حرامزاده‌ها ! ما هنوز زنده‌ایم!  🔺ای ایران! کشورم! دوستت دارم! ترا که در طول هزاران سال عمر پربرکت و پربارت بارها جنگ را تجربه کرده‌ای، حملات وحشیانه دیده‌ای، به خاک و خون کشیده شده‌ای اما باز از خاکستر خود برخاسته‌ای، نیرومندتر از قبل. باز هم برخواهی خاست. من ایرانی‌ام، از نسل ققنوسم، برخواهم خاست.  🔺یادمان باشد ایران بود و هست و خواهد بود اما کشوری که به ما حمله کرد، نبوده، سنش از سن من کمتر است.  @basijnewsir
🚨🚨🚨 🔹نمونه دیش استارلینگ (اینترنت بین المللی) که این بی شرفها ازش استفاده میکنن؛ روی پشت بام ، داخل تراس ، داخل حیات ، باغ ، ویلا و... اگر دیدید خیلی سریع با تلفن‌های ۱۱۳ ،۱۱۴، ۱۱۶ و یا ۱۱۰ تماس بگیرید. 🔸️ از پنجره های خونه هاتون اطراف رو خوب نگاه کنید پشت بام ها حیاط ها بالکن ها ممکنه با کمی پارچه پوشونده شده باشن این پیام رو تا جایی که میتونید منتشر کنید. 🔰پلیس نظارت براماکن عمومی فراجا 🆔@payshgar_police_Amaken
🚫 هشدار فوری: واتس‌اپ و تلگرام را حذف کنید در شرایط بحرانی و جنگی، اپلیکیشن‌هایی که بستر اصلی آن در اختیار دشمن قرار دارد، می‌تواند به یک ابزار خطرناک برای ردیابی، جاسوسی و هدف‌گیری شما تبدیل شوند. 🔻 چرا باید واتس‌اپ و تلگرام را فوراً حذف کنید؟ 🔹 اطلاعاتی مثل موقعیت مکانی، شماره تلفن، مدل گوشی و زمان فعالیت شما در سرورهای متا (مالک آمریکایی واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس‌بوک) و تلگرام ذخیره می‌شود. 🔹 این داده‌ها حتی با وجود رمزگذاری پیام‌ها، قابل تحلیل و استفاده در عملیات نظامی یا اطلاعاتی هستند. 🔹 سابقه پاسخ‌دهی کمپانی‌های مالکین این اپلیکیشن‌ها ازجمله متا به درخواست دولت‌ها و نهادهای امنیتی، خطر افشای هویت و موقعیت کاربران را بالا می‌برد. 🔹 در بسیاری از موارد، پشتیبان چت‌ها بدون رمزنگاری در فضای ابری ذخیره می‌شود و قابل دسترسی است. ❗ واتس‌اپ و تلگرام، به‌ویژه در مناطق درگیر یا برای افرادی که هدف عملیات اطلاعاتی هستند، امنیت ندارد. ✅ همین حالا واتس‌اپ و تلگرام را حذف کنید. حفظ جان، با یک تصمیم ساده ممکن است. 🇮🇷 ستاد خبری ۱۱۴ اطلاعات سپاه استان قم @Qom025114
🔸️اتحاد ملت ایران و افغانستان مراقب باشیم مخصوصا در شرایط فعلی فریب عوامل رسانه ای دشمن در ایجاد تفرقه بین دو ملت بزرگ و مسلمان ایران و افغانستان نخوریم!⚠️ بله در هر کشوری مزدور و خائن هست، همینجور که در کشور خودمون به کرات دیدیم برخی ایرانیان بی خبر از خدا چه ضربه ها که به ایران اسلامی عزیز نزدند! الان هم طبیعیه که برخی خودفروختگان افغانستانی و برخی دیگر از مهاجرین دیگر کشورها همدست با دشمن زبون در ضربه زدن به ایران اسلامی عزیز مشغول باشند که ان شاءالله به سزای عمل خود خواهند رسید.. اما این مطلقا نباید باعث دامن زدن به ایجاد شکاف بین دو ملت و بازی در زمین دشـمن جنایتکار صهیونیستی آمریکایی شویم. فیلم های پی در پی منتشر شده در شبکه های اجتماعی و حمایت های غیرتمندانه و گسترده مردم شریف افغانستان از جمهوری اسلامی ایران و محکومیت شدید جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، گواه این است. یاعلی(ع) 🇮🇷❤️🇦🇫 @sobhe_zohuor
🔴 آقایان جنگ شده ، جنگ 🔹عراقچی: "روز جمعه با هیات اروپایی در ژنو دیدار خواهیم کرد! این دیدار به درخواست تروئیکای اروپایی برگزار خواهد شد"! 🔺آقای وزیر آن ها درخواست کردند و شما هم سریع پذیرفتید؟! هنوز یک هفته از شهادت فرماندهان و دانشمندان و چندصدنفر از مردم نگذشته و ما هنوز انتقام کامل را نگرفته ایم. اگر نمی توانید مذاکره را کنار بگذارید لااقل یک مدت جوابشان را نمی دادید! مگر همین اروپایی ها در همین یک هفته انواع جسارت ها و تهدیدها را علیه ما انجام نداده اند؟! مگر همین دیروز دو تن از سفرای اروپایی را احضار نکردید؟!! این چه اشتیاق یا اعتیادی است که مذاکره همیشه و در هر شرایطی حتی هفته اول جنگ و حتی با دولت های خائن باید باشد حالا آمریکا نشد اروپا؟!! آقای عراقچی متوجه هستید؟ جنگ است جنگ. جنگ با رژیم هاری که تحت حمایت صددرصدی همین اروپایی هاست ... ۳ ✍"قاسم اکبری" ✌️جنبش مستضعفین @jonbeshmostazafin
هدایت شده از ضد شایعات 🚨
⁉️ متن شبهه👇👇 چرا این همه از بزرگان شما ترور میشن و خبری از مساعدت امام زمان نیست؟ ✅ پاسخ👇👇👇 1⃣ اولا کی گفته که خبری از مساعدت امام زمان نیست ؟ آیا شما فکر می‌کنید این همه پیروزی‌های پشت سرهم در میدان رزمی و دیپلماسی و این جایگاهی که ایران در قلب میلیونها انسان حتی غیر مسلمان در جهان پیدا کرده بدون یاری امام زمان بوده ؟ 2⃣ شهید شدن عده ای در راه حق یک امر طبیعی هست و از آغاز خلقت و از آغاز اسلام بوده ... حمزه سید الشهدا شهید شد ؛ امام حسین ع شهید شد ؛ همه ی ائمه ما شهید شدند آیا این یعنی خداوند دست از یاری آنها برداشته ؟ مسلما خیر خداوند همواره جبهه حق را یاری می‌کند چون خود خداوند اراده کرده که نور خود را در زمین متجلی و کامل کند و شهادت پاداشی است که خداوند به تلاشگران این راه می‌دهد و خون آنها را برای خود می‌خرد و حسن عاقبت و بهشت را به آنها می‌دهد. 3⃣ سنت خداوند همواره بر این است که مردم باید خود برای تغییر سرنوشت خود قیام کنند . اینطور نیست که اگر امام زمان عج حاضر بودند معجزه می‌کردند و مثلا با یک رعد و برق جادویی دشمن را از بین می‌بردند؛ خیر ...بلکه حتی پس از ظهور امام زمان هم مردم باید با راهنمایی های ایشان جهاد کنند و زمین را برای اجرای احکام الهی آماده کنند ... 4⃣بزرگترین مساعدت امام زمان عج آن هدایت تکوینی است که باعث رشد عقل و ایمان مؤمنین می‌شود که با این هدایت مؤمنین قدرت غلبه پیدا می‌کنند؛ 5⃣ چه بسیار خطراتی که به دعا و مساعدت امام زمان از سر مؤمنین رفع شده است 🚨 کانال تخصصی ضد شایعات: @zshayeat
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
چند توصیه سیاستی درباره بستن تنگه هرمز ۱- دلارزدایی و تثبیت قیمت‌ها در داخل: پیش از آغاز هرگونه اخلال، دولت سازوکار تعیین قیمت محصولات پالایشی و پتروشیمی را از نرخ دلار و قیمت جهانی مستقل کند. مرجع قیمت‌گذاری داخلی باید از نشریات بین‌المللی (پلتس) تغییر یابد و مکانیزمی ملی جایگزین آن شود (مثلاً فرمولی مبتنی بر هزینه ریالی تولید و سود معقول). این گام برای مهار فشار تورمی ناشی از افزایش قیمت جهانی ضروری است. در غیر این صورت، ایران اولین متضرر جهش قیمت جهانی نفت خواهد بود. مستحضرید که جهانی‌سازی قیمت‌ها نه‌تنها ایران را از مزیت منابع ملی محروم کرده، بلکه ما را از مزیت‌های ژئوپلتیک نیز محروم ساخته است. ۲- توسعه مسیرهای جایگزین صادرات نفت و گاز: تکمیل و ارتقای پروژه خط لوله گوره-جاسک با ظرفیت کامل (حداقل ۱ میلیون بشکه در روز) به‌عنوان شریان حیاتی صادرات خارج از تنگه هرمز در اولویت قرار گیرد. علاوه بر آن، پیگیری پروژه‌های انتقال نفت از طریق خاک کشورهای همسایه (مانند شبکه سواپ با روسیه) با جدیت دنبال شود تا در میان‌مدت وابستگی به هرمز کاهش یابد. به طور خلاصه، تهران باید ظرفیتی ایجاد کند که بتواند حتی با بسته بودن تنگه‌ها، بخش قابل توجهی از صادرات انرژی خود را تداوم بخشد. ۳- صیانت از واردات و تجارت ضروری: ستاد ویژه تامین تجارت در شرایط بحران تشکیل شود تا سناریوهای محتمل را شبیه‌سازی و نیازهای کشور در دوران اخلال را فهرست کند. اقداماتی نظیر انتقال سهم بیشتری از واردات به بندر چابهار، عقد قرارداد با کشورهای منطقه برای استفاده از بنادرشان و افزایش ناوگان باری تحت پرچم ایران باید تسریع شود. هدف آن است که در زمان بحران، وقفه‌ای در تامین کالاهای اساسی، دارو و مواد اولیه کارخانجات رخ ندهد. ۴- اجرای حساب‌شده راهبرد اخلال (مرحله‌بندی و انعطاف‌پذیری): اخلال در تنگه‌ها می‌تواند به صورت تدریجی و قابل‌کنترل انجام شود. ابتدا با اقدامات نرم (مانور نظامی، بازرسی کشتی‌ها) شروع و در صورت لزوم به اقدامات سخت‌تر تصاعد یابد. همیشه گزینه عقب‌نشینی تاکتیکی حفظ شود تا در صورت تغییر شرایط ژئوپلیتیک، امکان بازگشایی سریع تنگه‌ها و عادی‌سازی اوضاع فراهم باشد. این رویکرد پله‌ای، دست ایران را برای مدیریت بحران باز می‌گذارد و از گرفتار شدن در یک بن‌بست نظامی اجتناب می‌کند. ۵- استفاده حداکثری از ظرفیت جبهه مقاومت و جنگ نامتقارن: مطابق تجربه یمن، حضور مستقیم نیروهای فرامنطقه‌ای لزوماً نمی‌تواند جلوی عملیات نامتقارن را بگیرد. ایران باید بیشترین بهره را از ظرفیت‌های مقاومت در منطقه ببرد تا هزینه اقدام را برای خود کاهش دهد. حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی از حوثی‌ها جهت تهدید مستمر باب‌المندب، تقویت گروه‌های مقاومت دریایی در برابر کشتیرانی اسرائیل، و حتی بهره‌گیری از شبکه‌های سایبری برای اختلال در سامانه‌های ناوبری کشتی‌ها می‌تواند مؤثر واقع شود. جنگ اقتصادی نیازمند خلاقیت و انعطاف در روش‌هاست و ایران باید نشان دهد می‌تواند از زمین، هوا، دریا و فضای مجازی به منافع دشمن حمله کند. ۶- اطمینان از همراهی افکار عمومی داخلی و ارتقای مشروعیت بین‌المللی: هرچند این اقدام ماهیتی تهاجمی دارد، ایران باید آن را در چارچوب دفاع از خود در جنگ اقتصادی تحمیلی و پاسخ به اقدامات خصمانه دشمنان روایت کند. آگاهی‌بخشی به مردم در مورد دلایل این استراتژی و منافعی که در پی دارد (مثلاً خنثی کردن توطئه‌های اسرائیل و فشار بر تحریم‌کنندگان) برای حفظ انسجام ملی اهمیت دارد. در عرصه بین‌المللی نیز رایزنی با کشورهای همسو (چین، روسیه، کشورهای عضو شانگهای و غیره) جهت تفهیم این موضوع که مقصر اصلی التهاب بازار، سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده، می‌تواند مانع اجماع جهانی علیه ایران شود. اعلام آمادگی ایران برای همکاری بین‌المللی در صورت رفع تهدیدات علیه خود می‌تواند توپ را در زمین طرف مقابل بیندازد. متن کامل را در سایت حکمران مطالعه فرمایید hokmran.com/post/4207‎
فریب قرآن های سرنیزه نخوریم⚠️ رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی و سگ هار اربابان انگلیسی آمریکایی اش پس از عجز و ناتوانی محض در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و دریافت ضربات ویرانگر و فلج کننده پی در پی، به نظر میرسه برای نجات خود از مرگ و زوال حتمی؛ با بازوان رسانه ای خود همچون اینترنشنال؛ رو به مظلوم نمایی و فریب افکار عمومی در سطح کشور و جهان آورده! کلام بسیار مهم و حکیمانه دیروز رهبر انقلاب فراموشمون نشه: تبیین حداکثری و جلوگیری از وارونه انگاری حقایق! کلام بسیار مهم و حکیمانه دیروز رهبر انقلاب فراموشمون نشه: لزوم ایستادگی در برابر جنگ تحمیلی و "صلح تحمیلی"⚠️ با فریب مذاکره و وساطت فلان کشور اروپایی و...!!! مبادا دیگربار مالک از پشت خیمه های معاویه برگردد⚠️ که نتیجه آن چیزی جز دادن فرصت تنفس به دشمن و "شکست و ذلت محض برای ما" نخواهد بود.‼️ @sobhe_zohuor
🔺مهم قطع اینترنت خارجی شبکه ریزپرنده‌های رژیم در داخل را که همگی مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت سیم کارت موبایل بوده را تا حدود زیادی زمین گیر کرده است. با ضربه به این شبکه جنگنده‌های رژیم امکان حمله مؤثر را از دست می‌دهند. ☑️ به وارد شوید. @PastoyeFarhangVaSiyasat
هدایت شده از خبرگزاری فارس
شهادت ۲ دانش‌آموز نجف‌آبادی در جنایت صهیونیست‌ها 🔹در تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نجف‌آباد اصفهان فاطمه شریفی، دانش‌آموز پایهٔ هفتم به‌همراه پدر، مادر و برادرش به شهادت رسیدند. @Farsna