eitaa logo
معیار ✍️ م.انقلابی
1.3هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
بسم الله النور🍃 عمران/ مدیریت سیاهی لشکر نائب المهدی(عج) امام الخامنه ای امروز کسانی میتوانند همراهی حسین زمان را آرزو کنند که در عصر غیبت، نجات را در پیروی از ولایت و انتظار را عمل و اولویت اول زندگی خود بدانند.. انتقاد پیشنهاد: @m_enqelabi1
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ضد شایعات 🚨
⁉️ متن شبهه👇👇 چرا این همه از بزرگان شما ترور میشن و خبری از مساعدت امام زمان نیست؟ ✅ پاسخ👇👇👇 1⃣ اولا کی گفته که خبری از مساعدت امام زمان نیست ؟ آیا شما فکر می‌کنید این همه پیروزی‌های پشت سرهم در میدان رزمی و دیپلماسی و این جایگاهی که ایران در قلب میلیونها انسان حتی غیر مسلمان در جهان پیدا کرده بدون یاری امام زمان بوده ؟ 2⃣ شهید شدن عده ای در راه حق یک امر طبیعی هست و از آغاز خلقت و از آغاز اسلام بوده ... حمزه سید الشهدا شهید شد ؛ امام حسین ع شهید شد ؛ همه ی ائمه ما شهید شدند آیا این یعنی خداوند دست از یاری آنها برداشته ؟ مسلما خیر خداوند همواره جبهه حق را یاری می‌کند چون خود خداوند اراده کرده که نور خود را در زمین متجلی و کامل کند و شهادت پاداشی است که خداوند به تلاشگران این راه می‌دهد و خون آنها را برای خود می‌خرد و حسن عاقبت و بهشت را به آنها می‌دهد. 3⃣ سنت خداوند همواره بر این است که مردم باید خود برای تغییر سرنوشت خود قیام کنند . اینطور نیست که اگر امام زمان عج حاضر بودند معجزه می‌کردند و مثلا با یک رعد و برق جادویی دشمن را از بین می‌بردند؛ خیر ...بلکه حتی پس از ظهور امام زمان هم مردم باید با راهنمایی های ایشان جهاد کنند و زمین را برای اجرای احکام الهی آماده کنند ... 4⃣بزرگترین مساعدت امام زمان عج آن هدایت تکوینی است که باعث رشد عقل و ایمان مؤمنین می‌شود که با این هدایت مؤمنین قدرت غلبه پیدا می‌کنند؛ 5⃣ چه بسیار خطراتی که به دعا و مساعدت امام زمان از سر مؤمنین رفع شده است 🚨 کانال تخصصی ضد شایعات: @zshayeat
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
چند توصیه سیاستی درباره بستن تنگه هرمز ۱- دلارزدایی و تثبیت قیمت‌ها در داخل: پیش از آغاز هرگونه اخلال، دولت سازوکار تعیین قیمت محصولات پالایشی و پتروشیمی را از نرخ دلار و قیمت جهانی مستقل کند. مرجع قیمت‌گذاری داخلی باید از نشریات بین‌المللی (پلتس) تغییر یابد و مکانیزمی ملی جایگزین آن شود (مثلاً فرمولی مبتنی بر هزینه ریالی تولید و سود معقول). این گام برای مهار فشار تورمی ناشی از افزایش قیمت جهانی ضروری است. در غیر این صورت، ایران اولین متضرر جهش قیمت جهانی نفت خواهد بود. مستحضرید که جهانی‌سازی قیمت‌ها نه‌تنها ایران را از مزیت منابع ملی محروم کرده، بلکه ما را از مزیت‌های ژئوپلتیک نیز محروم ساخته است. ۲- توسعه مسیرهای جایگزین صادرات نفت و گاز: تکمیل و ارتقای پروژه خط لوله گوره-جاسک با ظرفیت کامل (حداقل ۱ میلیون بشکه در روز) به‌عنوان شریان حیاتی صادرات خارج از تنگه هرمز در اولویت قرار گیرد. علاوه بر آن، پیگیری پروژه‌های انتقال نفت از طریق خاک کشورهای همسایه (مانند شبکه سواپ با روسیه) با جدیت دنبال شود تا در میان‌مدت وابستگی به هرمز کاهش یابد. به طور خلاصه، تهران باید ظرفیتی ایجاد کند که بتواند حتی با بسته بودن تنگه‌ها، بخش قابل توجهی از صادرات انرژی خود را تداوم بخشد. ۳- صیانت از واردات و تجارت ضروری: ستاد ویژه تامین تجارت در شرایط بحران تشکیل شود تا سناریوهای محتمل را شبیه‌سازی و نیازهای کشور در دوران اخلال را فهرست کند. اقداماتی نظیر انتقال سهم بیشتری از واردات به بندر چابهار، عقد قرارداد با کشورهای منطقه برای استفاده از بنادرشان و افزایش ناوگان باری تحت پرچم ایران باید تسریع شود. هدف آن است که در زمان بحران، وقفه‌ای در تامین کالاهای اساسی، دارو و مواد اولیه کارخانجات رخ ندهد. ۴- اجرای حساب‌شده راهبرد اخلال (مرحله‌بندی و انعطاف‌پذیری): اخلال در تنگه‌ها می‌تواند به صورت تدریجی و قابل‌کنترل انجام شود. ابتدا با اقدامات نرم (مانور نظامی، بازرسی کشتی‌ها) شروع و در صورت لزوم به اقدامات سخت‌تر تصاعد یابد. همیشه گزینه عقب‌نشینی تاکتیکی حفظ شود تا در صورت تغییر شرایط ژئوپلیتیک، امکان بازگشایی سریع تنگه‌ها و عادی‌سازی اوضاع فراهم باشد. این رویکرد پله‌ای، دست ایران را برای مدیریت بحران باز می‌گذارد و از گرفتار شدن در یک بن‌بست نظامی اجتناب می‌کند. ۵- استفاده حداکثری از ظرفیت جبهه مقاومت و جنگ نامتقارن: مطابق تجربه یمن، حضور مستقیم نیروهای فرامنطقه‌ای لزوماً نمی‌تواند جلوی عملیات نامتقارن را بگیرد. ایران باید بیشترین بهره را از ظرفیت‌های مقاومت در منطقه ببرد تا هزینه اقدام را برای خود کاهش دهد. حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی از حوثی‌ها جهت تهدید مستمر باب‌المندب، تقویت گروه‌های مقاومت دریایی در برابر کشتیرانی اسرائیل، و حتی بهره‌گیری از شبکه‌های سایبری برای اختلال در سامانه‌های ناوبری کشتی‌ها می‌تواند مؤثر واقع شود. جنگ اقتصادی نیازمند خلاقیت و انعطاف در روش‌هاست و ایران باید نشان دهد می‌تواند از زمین، هوا، دریا و فضای مجازی به منافع دشمن حمله کند. ۶- اطمینان از همراهی افکار عمومی داخلی و ارتقای مشروعیت بین‌المللی: هرچند این اقدام ماهیتی تهاجمی دارد، ایران باید آن را در چارچوب دفاع از خود در جنگ اقتصادی تحمیلی و پاسخ به اقدامات خصمانه دشمنان روایت کند. آگاهی‌بخشی به مردم در مورد دلایل این استراتژی و منافعی که در پی دارد (مثلاً خنثی کردن توطئه‌های اسرائیل و فشار بر تحریم‌کنندگان) برای حفظ انسجام ملی اهمیت دارد. در عرصه بین‌المللی نیز رایزنی با کشورهای همسو (چین، روسیه، کشورهای عضو شانگهای و غیره) جهت تفهیم این موضوع که مقصر اصلی التهاب بازار، سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده، می‌تواند مانع اجماع جهانی علیه ایران شود. اعلام آمادگی ایران برای همکاری بین‌المللی در صورت رفع تهدیدات علیه خود می‌تواند توپ را در زمین طرف مقابل بیندازد. متن کامل را در سایت حکمران مطالعه فرمایید hokmran.com/post/4207‎
فریب قرآن های سرنیزه نخوریم⚠️ رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی و سگ هار اربابان انگلیسی آمریکایی اش پس از عجز و ناتوانی محض در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و دریافت ضربات ویرانگر و فلج کننده پی در پی، به نظر میرسه برای نجات خود از مرگ و زوال حتمی؛ با بازوان رسانه ای خود همچون اینترنشنال؛ رو به مظلوم نمایی و فریب افکار عمومی در سطح کشور و جهان آورده! کلام بسیار مهم و حکیمانه دیروز رهبر انقلاب فراموشمون نشه: تبیین حداکثری و جلوگیری از وارونه انگاری حقایق! کلام بسیار مهم و حکیمانه دیروز رهبر انقلاب فراموشمون نشه: لزوم ایستادگی در برابر جنگ تحمیلی و "صلح تحمیلی"⚠️ با فریب مذاکره و وساطت فلان کشور اروپایی و...!!! مبادا دیگربار مالک از پشت خیمه های معاویه برگردد⚠️ که نتیجه آن چیزی جز دادن فرصت تنفس به دشمن و "شکست و ذلت محض برای ما" نخواهد بود.‼️ @sobhe_zohuor
🔺مهم قطع اینترنت خارجی شبکه ریزپرنده‌های رژیم در داخل را که همگی مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت سیم کارت موبایل بوده را تا حدود زیادی زمین گیر کرده است. با ضربه به این شبکه جنگنده‌های رژیم امکان حمله مؤثر را از دست می‌دهند. ☑️ به وارد شوید. @PastoyeFarhangVaSiyasat
هدایت شده از خبرگزاری فارس
شهادت ۲ دانش‌آموز نجف‌آبادی در جنایت صهیونیست‌ها 🔹در تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نجف‌آباد اصفهان فاطمه شریفی، دانش‌آموز پایهٔ هفتم به‌همراه پدر، مادر و برادرش به شهادت رسیدند. @Farsna
اینجا ایران است!😍 آقای ترامپ ! ما از هسته‌های زردآلو نمی‌گذریم بعد از انرژی هسته‌ای بگذریم؟🤣 اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 🕊 @kolonafedakyazeinab
هدایت شده از آقای سیزده
🔴 عراقچی گفته فردا با هیئت اروپایی در ژنو دیدار خواهد کرد و اینکه این دیدار به درخواست تروئیکای اروپایی برگزار خواهد شد. پ.ن : اگه درخواست اروپاست، چرا ما بریم اونجا؟ نگرانی عمده اروپا بسته شدن تنگه هرمزه و باید در این نگرانی بمونه. انگلیس، فرانسه و آلمان مستقیما دارن از اسرائیل حمایت میکنند و پدافند ناوگان غربی در حال مقابله با موشک های ایرانه. @aghaye_13
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻ما فقط منتظر تایید نهایی هستیم ✅️ @Rajanews_com
هدایت شده از خبرگزاری بسیج فارس
🔰از اثرات قطع اینترنت بین الملل و قطع واتساپ در کشور: 🔺کاهش شدید پرواز ریزپرنده ها در آسمان ایران؛ 🔺عدم تماس مزدوران داخلی موساد داخل کشور؛ 🔺کاهش شدید بازدید کانال های ضد انقلاب و عدم ارسال فیلم و عکس؛ به طور مثال این کانال ضد انقلاب اعتراف کرده بعد از قطع اینترنت بین الملل، پیامی براش ارسال نشده.. در داخل کشور از عوامل اصلی پیروزی بر رژیم صهیونی کودک کُش است. 🌐 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ ❅🇮🇷 خبرگزاری بسیج فارس 🇮🇷❅ 📱 پیام رسان ایتا: eitaa.com/basijnews_fars 📱 پیام رسان روبیکا: rubika.ir/basijnews_fars
هدایت شده از حکمران
🟠منان رئیسی نماینده قم: صلح تحمیلی ممنوع! اگر فرمایشی دارند بفرمایند تهران در خدمتیم! 🔹محمدمنان رئیسی، نماینده قم در‌ مجلس گفت: حالا که قرار شده آقای دکتر عراقچی به دعوت اروپایی‌ها عازم ژنو شوند عرض می‌شود که اولا استفاده آقا از عبارت صلح تحمیلی در پیام اخیرشان تکلیف همه ما را (چه در میدان و چه در دیپلماسی) مشخص کرد و لذا اگر این سفر، مقدمه‌ای برای تحمیل صلح به ملت بزرگ ایران است یک خطای بزرگ راهبردی است. 🔸ثانیا با قدرت‌نمایی خیره کننده برادرانمان در نیروهای مسلح و به ویژه رونمایی از موشک‌های جدیدی که طی ۴۸ ساعت اخیر جهان را به شگفتی واداشته، اکنون موازنه در میدان به طرز محسوسی به نفع ایران تغییر پیدا کرده و لذا در شرایطی که وضعیت میدان به طرز محسوسی به نفع ما است و تاب‌آوری رژیم رو به اتمام است نشستن پای میز مذاکره به مثابه برگرداندن مالک از در خیمه دشمن است. 🔹ثالثا گرچه بحمدالله و به مدد شجاعت و همت نیروهای مسلح، ضربات مهلک و بی‌سابقه‌ای به رژیم وارد کرده‌ایم اما همه آنچه تاکنون انجام شده حتی انتقام یک لنگه کفش شهید حاجی زاده ما هم نبوده است و لذا تا زمانی که دشمن به صراحت به غلط کردن نیافتاده و به بیچارگی‌اش اذعان نکرده و تمام خسارات جنگ تحمیلی را متقبل نشده نشستن پای میز مذاکره بی‌معناست. 🔸رابعا و در نهایت، اگر هم به هر دلیلی جمع‌بندی مسئولان دیپلماسی این است که درخواست اروپایی‌ها برای مذاکره را بپذیرند عرض می‌شود که این اروپایی‌ها بودند که بعد از مشاهده ضعف و ذلت رژیم، درخواست مذاکره داده‌اند و نه ما و لذا حالا که آنها خودشان طالب مذاکره‌اند می‌توانند در صورت صلاحدید ما تشریف بیاورند تهران و توضیحاتشان را همین‌جا در پایتخت ما ارائه کنند تا بعد در کمال عزت و اقتدار، تصمیم بگیریم که با آنها چه کنیم. حکمران؛ روایت عمیق سیاست و اقتصاد @HokmranOnline ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🚨بچه‌های توییتری در جریان باشید؛ جریان نفاق دارن در ویراستی فعالیت می‌کنن. همون اکانت‌هایی که در توییتر لجن‌پراکنی می‌کردند. به خاطر بسته شدن توییتر، فعالیتتون رو تعطیل نکنید. حتما حضور داشته باشید.
بسیار بسیار بسیار مهم⚠️ حضور همگانی و چند ده میلیونی در نمازجمعه "خشم و نصر" فردا ۳۰ خرداد ۱۴۰۴ فراموش مون نشه ان شاءالله. بسیار بسیار بسیار در برهم زدن محاسبات دشمن صهیونیستی آمریکایی و پیروزی های بیشتر رزمندگان اسلام موثر است. بی تفاوت نباشیم..🙏🏼✌🏼🇮🇷 نشر حداکثری ان شاءالله🙏🏼 یاعلی(ع) @sobhe_zohuor