eitaa logo
معیار ✍️ م.انقلابی
1.3هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
بسم الله النور🍃 عمران/ مدیریت سیاهی لشکر نائب المهدی(عج) امام الخامنه ای امروز کسانی میتوانند همراهی حسین زمان را آرزو کنند که در عصر غیبت، نجات را در پیروی از ولایت و انتظار را عمل و اولویت اول زندگی خود بدانند.. انتقاد پیشنهاد: @m_enqelabi1
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حکمران
🟠منان رئیسی نماینده قم: صلح تحمیلی ممنوع! اگر فرمایشی دارند بفرمایند تهران در خدمتیم! 🔹محمدمنان رئیسی، نماینده قم در‌ مجلس گفت: حالا که قرار شده آقای دکتر عراقچی به دعوت اروپایی‌ها عازم ژنو شوند عرض می‌شود که اولا استفاده آقا از عبارت صلح تحمیلی در پیام اخیرشان تکلیف همه ما را (چه در میدان و چه در دیپلماسی) مشخص کرد و لذا اگر این سفر، مقدمه‌ای برای تحمیل صلح به ملت بزرگ ایران است یک خطای بزرگ راهبردی است. 🔸ثانیا با قدرت‌نمایی خیره کننده برادرانمان در نیروهای مسلح و به ویژه رونمایی از موشک‌های جدیدی که طی ۴۸ ساعت اخیر جهان را به شگفتی واداشته، اکنون موازنه در میدان به طرز محسوسی به نفع ایران تغییر پیدا کرده و لذا در شرایطی که وضعیت میدان به طرز محسوسی به نفع ما است و تاب‌آوری رژیم رو به اتمام است نشستن پای میز مذاکره به مثابه برگرداندن مالک از در خیمه دشمن است. 🔹ثالثا گرچه بحمدالله و به مدد شجاعت و همت نیروهای مسلح، ضربات مهلک و بی‌سابقه‌ای به رژیم وارد کرده‌ایم اما همه آنچه تاکنون انجام شده حتی انتقام یک لنگه کفش شهید حاجی زاده ما هم نبوده است و لذا تا زمانی که دشمن به صراحت به غلط کردن نیافتاده و به بیچارگی‌اش اذعان نکرده و تمام خسارات جنگ تحمیلی را متقبل نشده نشستن پای میز مذاکره بی‌معناست. 🔸رابعا و در نهایت، اگر هم به هر دلیلی جمع‌بندی مسئولان دیپلماسی این است که درخواست اروپایی‌ها برای مذاکره را بپذیرند عرض می‌شود که این اروپایی‌ها بودند که بعد از مشاهده ضعف و ذلت رژیم، درخواست مذاکره داده‌اند و نه ما و لذا حالا که آنها خودشان طالب مذاکره‌اند می‌توانند در صورت صلاحدید ما تشریف بیاورند تهران و توضیحاتشان را همین‌جا در پایتخت ما ارائه کنند تا بعد در کمال عزت و اقتدار، تصمیم بگیریم که با آنها چه کنیم. حکمران؛ روایت عمیق سیاست و اقتصاد @HokmranOnline ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🚨بچه‌های توییتری در جریان باشید؛ جریان نفاق دارن در ویراستی فعالیت می‌کنن. همون اکانت‌هایی که در توییتر لجن‌پراکنی می‌کردند. به خاطر بسته شدن توییتر، فعالیتتون رو تعطیل نکنید. حتما حضور داشته باشید.
بسیار بسیار بسیار مهم⚠️ حضور همگانی و چند ده میلیونی در نمازجمعه "خشم و نصر" فردا ۳۰ خرداد ۱۴۰۴ فراموش مون نشه ان شاءالله. بسیار بسیار بسیار در برهم زدن محاسبات دشمن صهیونیستی آمریکایی و پیروزی های بیشتر رزمندگان اسلام موثر است. بی تفاوت نباشیم..🙏🏼✌🏼🇮🇷 نشر حداکثری ان شاءالله🙏🏼 یاعلی(ع) @sobhe_zohuor
«!» قبلا برای عدم استفاده از کالای صهیونیستی صحبت از فلسطین بود، اما حالا صحبت جان خودمان هم هست.. پول پهپادها و جنگنده‌هایی که به ما حمله میکنند را خودمان میپردازیم..! برای ایران و برای انسانیت، من هم نمیخرم. @sobhe_zohuor
هدایت شده از طوفان یمنی
محسن رضایی : می‌گفتید مذاکره کنیم جنگ نمیشه ، مذاکره کردیم جنگ شد ، الانم اتش بس کنیم دو ماه بعد اسرائیل حمله میکنه! اصلا شک نکنید الان پا پَس بکشیم کارمون تمومه ... 🇾🇪‏ طوفان یمنــ𖡥ـی @tofan_yamani
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
محسن رضایی: یکی از علل افزایش تدریجی هجم حملات این است که شهرک‌نشینان سرزمین‌های اشغالی فرصت فرار داشته باشند. از آن‌ها می‌خواهیم هر چه زودتر تخلیه و فرار کنند. ــــــــــــــــ 👈پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇 🆔 @Shobhe_ShenaSi
🔻چند توصیه مهم در شرایط فعلی: 🔸️مطلقا شایعات و مخصوصا اخبار مهمِ غیررسمی را باور و منتشر نکنیم. و در حد توان در انتشار اخبار صحیح و دلگرم کننده همچون اخبار پیروزی های رزمندگان اسلام و تبیین شرارت های دشمن خبیث صهیونیستی آمریکایی و خیانت اندک خودفروختگان داخلی کم نگذاریم. 🔸️اقلام مصرفی را (نان و برنج و روغن و..) به مقدار کفایت خریداری کنیم و مطلقا به ایجاد فضای دلهره و نگرانی دامن نزنیم. 🔸️در صورت مشاهده احتکار کالا، حتما به نهادهای امنیتی (۱۱۰ ، ۱۱۳ ، ۱۱۴) گزارش دهیم. 🔸️در صورت مشاهده موارد مشکوک مثل دیش استارلینگ (اینترنت بین المللی)، وانت های پوشیده مشکوک، خانه های مجردی با ترددهای متعدد مشکوک و..، به نهادهای امنیتی گزارش دهیم. 🔸️حتما حتما حتما واتساپ و تلگرام و فیلترشکن هایی که اخیرا اعلام شدند را لااقل برای مدتی حذف کنیم. خانواده ها و اطرافیان نظامیان علاوه بر موارد بالا، اینستاگرام و تمام فیلترشکن ها را حذف کنند. 🔸️هرکس به هر شکل و مقدار ممکن که میتواند در ایجاد فضای امید و همکاری و خدمات صلواتی و.. در جامعه کم نگذارد. 🔹️و از همه مهمتر، در حمایت تمام قد از رزمندگان اسلام و فرماندهی کل قوا کم نگذاریم و همه گوش به فرمان رهبر انقلاب و نائب امام زمان(عج) باشیم که در اینصورت ان شاءالله فتح و پیروزی نزدیک است..✌🏼🇮🇷 @sobhe_zohuor
هدایت شده از خبرگزاری فارس
19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ایران زده بیمارستان و غیرنظامیا رو کشته؟ @Farsna
هدایت شده از طوفان یمنی
🔴واکنش حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به سفر دکتر عراقچی به اروپا:👇👇 مذاکره با سه کشور اروپایی خائن و کثیف حامی رژیم صهیونیستی که حتی حاضر به محکوم کردن جنایات باند تبهکار صهیونیستی نیستند،خطای راهبردی و حتما به ضرر منافع ملت ايران است. 🇾🇪‏ طوفان یمنــ𖡥ـی @tofan_yamani
🔴 محسن رضایی: می‌گفتید مذاکره کنیم جنگ نمی شود؛ مذاکره کردیم جنگ شد! ، الان هم آتش بس کنیم (⚠️) دو ماه بعد رژیم صهیونیستی (سگ هار آمریکای جنایتکار) حمله خواهد کرد! اصلا شک نکنید الان پا پَس بکشیم کارمان تمام است.👉🏼⚠️ ▪︎خطاب به ملت عزیز ایران میگویم، به وسوسه هایی که می گویند این جنگ کی تمام میشود گوش ندهید، اون با ما، شما فقط از رزمندگان اسلام حمایت کنید، اسرائیل را بیچاره میکنیم و تا بیمه شدن کشور، مجازات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت. ▪︎همه مواد غنی شده به محل امن منتقل شدند. ▪︎در همین اسفندماه دوستان ما مطمئن شدند که جنگ می شود. از آن موقع توانایی موشکی و سایبری ما پنج یا شش برابر افزایش یافته است. ▪︎از توانایی های فعلی فقط ۳۰ درصد و از کل توانایی هامون فقط ۵ درصد استفاده کرده ایم. ▪︎برادرانمان در جبهه مقاومت (انصار الله یمن و حشد الشعبی عراق و حزب الله لبنان و..) به ما گفتند اجازه دهید وارد عمل شویم و اسرائیل را بزنیم، فعلا کنترلشون کردیم.. ▪︎ما در حال مدیریت جنگ هستیم، نه از تنگه هرمز، نه از توان نفتی، نه از توان دریایی، نه از توان همه جانبه نظامی و نه از توانایی دوستان خودمان و... هنوز استفاده نکرده ایم. ▪︎نمیشود ما یک پایگاه مهم و استراتژیک نظامی که در کنار یک بیمارستان است را نزنیم، باید بزنیم. (نکته قابل تامل اینکه بیمارستان متعلق است به سربازان زخمی رژیم که بخش کوچکی از آن آسیب دیده) ▪︎به همه شهرک نشینان سرزمین های اشغالی هشدار میدهیم، هرچه سریعتر فرار کنید، از دلایل تاخیر و تدریجی بودن حملات ما این است که شما فرار کنید. ▪︎در روزهای آینده شگفتی های بیشتری را از جانب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهید دید. و ان شاءالله ما با دست پر از این جنگ بیرون خواهیم رفت. @sobhe_zohuor
🔴 تکلیف ما شیعیان، همان روز که اسقف بنی‌نجران از تصور نفرین آل کساء "علیهم‌السلام" به خود لرزید و عقب کشید مشخص شد. امروز ما هستیم و سیدعلی و مقابل ما ابلیس است و اذنابش. 🔺شیاطینِ عالَم در سالروز ، باید از خشم و نفرینِ دلاور مردان و شیرزنان ایران اسلامی، خاطره‌ی آن صیحه‌ی اجدادشان در بالارفتن دست امیرالمؤمنین توسط پیامبر خاتم را به یاد بیاورند. ✍ مریم اشرفی گودرزی @PastoyeFarhangVaSiyasat @sobhe_zohuor
هدایت شده از حمید رسایی
‌ ♻️ تصاویر برخی از شهدای کودک حادثه تروریستی سحرگاه جمعه ۲۳ خرداد ماه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی در شهرک شهید چمران تهران 👈 کانال حمید رسایی: eitaa.com/rasaee