eitaa logo
معیار ✍️ م.انقلابی
1.3هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
بسم الله النور🍃 عمران/ مدیریت سیاهی لشکر نائب المهدی(عج) امام الخامنه ای امروز کسانی میتوانند همراهی حسین زمان را آرزو کنند که در عصر غیبت، نجات را در پیروی از ولایت و انتظار را عمل و اولویت اول زندگی خود بدانند.. انتقاد پیشنهاد: @m_enqelabi1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 محسن رضایی: می‌گفتید مذاکره کنیم جنگ نمی شود؛ مذاکره کردیم جنگ شد! ، الان هم آتش بس کنیم (⚠️) دو ماه بعد رژیم صهیونیستی (سگ هار آمریکای جنایتکار) حمله خواهد کرد! اصلا شک نکنید الان پا پَس بکشیم کارمان تمام است.👉🏼⚠️ ▪︎خطاب به ملت عزیز ایران میگویم، به وسوسه هایی که می گویند این جنگ کی تمام میشود گوش ندهید، اون با ما، شما فقط از رزمندگان اسلام حمایت کنید، اسرائیل را بیچاره میکنیم و تا بیمه شدن کشور، مجازات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت. ▪︎همه مواد غنی شده به محل امن منتقل شدند. ▪︎در همین اسفندماه دوستان ما مطمئن شدند که جنگ می شود. از آن موقع توانایی موشکی و سایبری ما پنج یا شش برابر افزایش یافته است. ▪︎از توانایی های فعلی فقط ۳۰ درصد و از کل توانایی هامون فقط ۵ درصد استفاده کرده ایم. ▪︎برادرانمان در جبهه مقاومت (انصار الله یمن و حشد الشعبی عراق و حزب الله لبنان و..) به ما گفتند اجازه دهید وارد عمل شویم و اسرائیل را بزنیم، فعلا کنترلشون کردیم.. ▪︎ما در حال مدیریت جنگ هستیم، نه از تنگه هرمز، نه از توان نفتی، نه از توان دریایی، نه از توان همه جانبه نظامی و نه از توانایی دوستان خودمان و... هنوز استفاده نکرده ایم. ▪︎نمیشود ما یک پایگاه مهم و استراتژیک نظامی که در کنار یک بیمارستان است را نزنیم، باید بزنیم. (نکته قابل تامل اینکه بیمارستان متعلق است به سربازان زخمی رژیم که بخش کوچکی از آن آسیب دیده) ▪︎به همه شهرک نشینان سرزمین های اشغالی هشدار میدهیم، هرچه سریعتر فرار کنید، از دلایل تاخیر و تدریجی بودن حملات ما این است که شما فرار کنید. ▪︎در روزهای آینده شگفتی های بیشتری را از جانب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهید دید. و ان شاءالله ما با دست پر از این جنگ بیرون خواهیم رفت. @sobhe_zohuor
🔴 تکلیف ما شیعیان، همان روز که اسقف بنی‌نجران از تصور نفرین آل کساء "علیهم‌السلام" به خود لرزید و عقب کشید مشخص شد. امروز ما هستیم و سیدعلی و مقابل ما ابلیس است و اذنابش. 🔺شیاطینِ عالَم در سالروز ، باید از خشم و نفرینِ دلاور مردان و شیرزنان ایران اسلامی، خاطره‌ی آن صیحه‌ی اجدادشان در بالارفتن دست امیرالمؤمنین توسط پیامبر خاتم را به یاد بیاورند. ✍ مریم اشرفی گودرزی @PastoyeFarhangVaSiyasat @sobhe_zohuor
هدایت شده از حمید رسایی
‌ ♻️ تصاویر برخی از شهدای کودک حادثه تروریستی سحرگاه جمعه ۲۳ خرداد ماه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی در شهرک شهید چمران تهران 👈 کانال حمید رسایی: eitaa.com/rasaee
هدایت شده از معیار ✍️ م.انقلابی
بسیار بسیار بسیار مهم⚠️ حضور همگانی و چند ده میلیونی در نمازجمعه "خشم و نصر" فردا ۳۰ خرداد ۱۴۰۴ فراموش مون نشه ان شاءالله. بسیار بسیار بسیار در برهم زدن محاسبات دشمن صهیونیستی آمریکایی و پیروزی های بیشتر رزمندگان اسلام موثر است. بی تفاوت نباشیم..🙏🏼✌🏼🇮🇷 نشر حداکثری ان شاءالله🙏🏼 یاعلی(ع) @sobhe_zohuor
گوشه ای از راهپیمایی نمازجمعه خشم و نصر در سراسر کشور ۱۴۰۴/۳/۳۰👆🏼👌🏼 الحمدلله مردم در حمایت از انقلاب و ولایت و نیروهای مسلح مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند✌🏼🇮🇷 @sobhe_zohuor
هدایت شده از خبر فوری و مهم
🔻خطیب نماز جمعه تهران: «نه کسی مذاکره می‌کند، نه جرأت دارد، نه اجازه آن را» 🔹در حاشیه نماز جمعه این هفته تهران، جمعی از نمازگزاران با شعار «هرکی مذاکره کنه، خائنه» مخالفت صریح خود را با هرگونه سازش با دشمن اعلام کردند. 🔹حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری، خطیب نماز جمعه تهران نیز در واکنش فوری و قاطع به این شعار گفت: «نه کسی مذاکره می‌کند، نه جرأت دارد، نه اجازه آن را». 📌به کانال بپیوندید : 📽@khabare_fouriw
هدایت شده از آقای سیزده
🔴 راهپیمایی عظیم شهرک صدر بغداد در حمایت از ایران @aghaye_13
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شیخ علی مسلمان کنیایی ببینید چقدر خوب درمورد شعار «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد » صحبت می‌کنه 😅👌✌️ وااااااای اگر ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
هدایت شده از خبرگزاری فارس
فوری | حمله موشکی ایران آغاز شد
مراقب باشیم فریب قیچی دولبه رسانه های دشمن یعنی و ضربات ایران بر پیکره دشمن صهیونیستی آمریکایی نخوریم. در مواردی کوچکنمایی باهدف پایین آوردن اعتماد به نفس ملی؛ و در مواردی بزرگنمایی برای فریب افکار عمومی و ایجاد خطای محاسباتی در ذهن برخی مسئولان و قانع شدن بر کفایت مجازات رژیم⚠️ @sobhe_zohuor
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🔴 انفجار مهیب در حیفا بر اثر حملهٔ موشکیِ ایران @Farsna
درسته که هنوز فرصت نشده در غم از دست دادنتان بغضمان بترکد و اصلا هنوز نداشتنتان باورمان نشده.. 💔 هرچند حقیقت این است که: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ.. اما ای شهدای عزیز، ای عزیزان دل رهبر و ملت ایران، این را بدانید که بغضِ غم نبودنتان سخت گلویمان را فشرده اما دلمان گرم است به نائب المهدی(عج) امام خامنه‌ای و ياران راستینش و یقین بدانید به حول و قوه الهی انتقام تان را خواهیم گرفت و انتقام شما و دیگر خون های پاک به ناحق ریخته بر زمین، چیزی جز نابودی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی و خروج ذلت بار ارباب جنایتکار آمریکایی اش از منطقه نخواهد بود.. ان شاءالله🇮🇷 ای تشنه كامان روح باران خواهد آمد، با خاطرات سرخ یاران خواهد آمد، ای رهروان راهِ خون‌ رنگ حسینی، او با سپاهی از خواهد آمد.. اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ‌الفَرَج 💔 @sobhe_zohuor