Me !?
چرا تو آینه خوشگلم ولی تو گوشی زشتم؟💔💔
من مشکلم اینه توی سلفی خوبم ولی بقیه ازم عکس بگیرن شبیه گوز خرم🙏🏼
Me !?
من مشکلم اینه توی سلفی خوبم ولی بقیه ازم عکس بگیرن شبیه گوز خرم🙏🏼
من تو دوتاش بد میوفتم ولی تو آینه خیلی خوبم😭