شرکت اسرائیلی پایش دریایی: تنگه هرمز بسته است
به خاطر پیمانشکنی آمریکا و اسرائیل در اجرای تفاهمنامه، قرارگاه خاتمالانبیا(ص) دیروز اعلام کرد که تنگۀ هرمز بسته میشود اما ساعاتی بعد سخنگوی سنتکام ادعا کرد تنگه باز است و وزیر خارجه آمریکا هم مدعی شد که شواهدی در مورد بسته شدن تنگهٔ هرمز نداریم.
حالا شرکت اسرائیلی وینوارد میگوید در طول شب هیچ ترددی از تنگه مشاهده نشد؛ امروز صبح هم فقط دو کشتی تجاری ردیابی شدهاند.
🗃 Join Us : @Memeocrocy
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗃 Join Us : @Memeocrocy | #PhaezeH
15.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حس تیم مذاکره کننده وقتی که بعد تهدیدات ترامپ محل مذاکره رو ترک کردن:
🗃 Join Us : @Memeocrocy
🔴 قالیباف: تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم؛ آمادۀ پاسخ هستیم
🗃 Join Us : @Memeocrocy
❗️اطلاعیه به تمامی کشتی های حاضر در تنگه هرمز ❗️
اگه امشب ایران ببره عوارض از تنگه تا فردا که رایگانه هیچ، نفری یه کاسه شله زرد هم میدیم بهتون اما اگه ببازه تنگه که بسته میمونه هیچ نفری باید 1 میل بزنید به حسابمون تا با موشک نزنیمتون
🗃 Join Us : @Memeocrocy
میموکراسی | میمسیاسی
بازیای بینظیر غیرتی مثال نزدنی
خب تموم شد بریم ادامه مذاکره
عه کجا بودیم؟
آها هیات مذاکره کننده قهر کرده بود
🗃 Join Us : @Memeocrocy
دفاع مقدس ۹۰ دقیقه ای
دروازه بان کیپ ورده کیه دیگه ما علییی بییرووو داریم
🗃 Join Us : @Memeocrocy
وجدانا دسخوش
بهترین بود بیرانوند
دو سه تا گل حتمی درآورد
و امان از خیار بازی ک لقبش قدوس بود