448.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من وقتی اون برانداز که "عاشورا تاسوعای ما ۱۸ و ۱۹ دی بود" رو
سر صف قیمه نذری میبینم:
🗃 Join Us : @Memeocrocy
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗃 Join Us : @Memeocrocy | #سیـــــد
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه شهادت دو نوجوان بسیجی در حوادث دی ماه بدست تروریست های پهلوی
پس وقتی میگوئید عاشورای ما دی ماه است درست میگویید
شما قماش پهلویچی یزیدی بودید!
🗃 Join Us : @Memeocrocy