Midnight & Stars;
از هرچی سایت ایرانی مثل سازمان سنجش و مای مدیو و کوفت و درد و زهرماره متنفرم یک ساعته منتظرم لود بشه
تویی که f*uk برات الفاظ رکیک حساب میشه، همین الان از چنلم لفت بده خوشم نمیاد عقب مونده هایی مثل تو اینجا جوین باشن و چیزای چرت و پرت رو ریپورت کنن
یعنی ذات ایتا:
سریع تر از چنلم go F*ck yourself کنین اگه حس میکنین من از الفاظ رکیک استفاده میکنم🤣
Midnight & Stars;
تنها نیستم
وای میبینی نازنینچای میبینی؟
ایتا خستم کرده
تجربه جالبی بود دلم میخواست یبار ریپورت بشم یا بهم هیت بدن ببینم چی میشه.
میدونین من خیلی رو محتوا حساسم
همیشه سعی کردم چیزایی رو که ترویج غیر اخلاقیات میکنه تو چنلم نزارم
از نظرم چنلمم هیچ مشکلی نداره و خیلی سالمه ولی از کلمه f*uk زیاد استفاده میکنم چون خوشم میاد به کسی ام ربطی نداره و اوج ابراز احساساتمه
مثلا میگم به طرز فا،،،،،کی ای خوشگله
به طرز فا،،،،کی ای خسته ام
به فلان...
ولی آخه این گزارش زدن داره واقعا؟