کاش اگه منظوری داری مستقیم بیای و بگی، دیگه حوصله این قایم موشک بازی هارو ندارم.
Midnight & Stars;
کاش اگه منظوری داری مستقیم بیای و بگی، دیگه حوصله این قایم موشک بازی هارو ندارم.
چرا این ی طوریه انگار با یکی درگیرم؟🤣
نه جدا
امروز جدا چقد خنثی ام.
هر روزی که این حرف رو زدم کائنات دست به دست هم داده تا با یک حادثه ی غیر منتظره و ناراحت کننده من رو از خنثی بودن دربیاره و به سمت غم و اندوه و شاید اندکی عصبانیت سوق بده.
هرچند امروز برنامه ای دارم که بعد سال ها باید انجامش بدم.
امیدوارم خوب پیش بره.
میتونین برام آروزی موفقیت کنین.
نمیدونم چی میشه که آدما یهو تصمیم میگیرن با من لج کنن.
خب مشتی با من لج کنی به ضرر خودت تموم میشه چون از من لج باز تر تو تمام دنیا نمیتونی پیدا کنی.
امروز روزیه که خیلی دلم میخواد حرف بزنم و برای مردم ویس های ده دقیقه ای پر کنم.
ولی افسوس که گوش شنوایی اطرافمان نیست.
روزی خواهد آمد که روز های تاریکمان تمام شوند و روشنایی جایش را بگیرد.
اما هرگز فراموش نمیشود که چه کسانی در این تاریکی برای ما نور بودند و چه کسانی بابت این تاریکی ناخواسته مارا شماتت کردند.
هرگز فراموش نخواهد شد که کجای تاریکی ما ایستادند.
دست به تمسخر و سرزنش بردند یا نوری شدند در آن ظلمت بی پایان.
Midnight & Stars;
روزی خواهد آمد که روز های تاریکمان تمام شوند و روشنایی جایش را بگیرد. اما هرگز فراموش نمیشود که چه
این را به یاد داشته باشید که زندگی همانند روز و شب است؛ گاهی تاریک و پر از وهم است و گاهی روشن و درخشان.
اما این موضوع که چگونه با آن برخورد خواهید کرد بسیار مهم تر از هرچیز دیگریست.
بدانید که در شب هم درخشش نقاط کوچک در آسمان دیدنی است و گاهی گرمای بیش از حد روشنایی روز آزاردهنده.
Midnight & Stars;
این را به یاد داشته باشید که زندگی همانند روز و شب است؛ گاهی تاریک و پر از وهم است و گاهی روشن و درخ
از انسان هایی که تاریکی شما را شماتت میکنند و روشنایی شمارا از آن خود میکنند برحذر باشید که شیره ی جان شما را خواهند کشید.