اره خلاصه
زندگی عه دیگه
کاریش نمیشه کرد
بعضی چیزا دست ما نیست
نباید اهمیت بدیم و خودمون رو اذیت کنیم
Midnight & Stars;
-
حق با اندرومداست؛ فقط میتونیم امیدوار باشیم شاااید در آینده انسان های بهتری سر راهمون قرار بگیرن.
ذات دنیا همینه.
نمیتونید عوضش کنید.
در بهترین حالت اون آدم عمرش به پایان میرسه و شما باید باقی عمرتون رو باید به تنهایی سپری کنید.