#چالش_تست_بستنی🍦🎀
خیلی خوشمزه بود و به قیمتش هم خیلی خوب بود در کل فکر نمیکردم انقدر خوشمزه باشه ولی خیلی خوشمزه بود و عالی بود😸
از نظر من هرجا که دید بخریدش🤙🏼
این بستنی به قیمت 100 تومان خریدم🌱
سلام به تو girl ادایی🧘🏼♂🎀😌˘◡˘
[ عاشورا عه ما بیرون هستیم و نمیتونم واستون فعالیت کنم ، خودم ویدیو بالا رو ساختم😺]