#چالش_دو_روز_تست_بستنی🍦🎀
خیلی خوشمزه بود و به قیمتش هم خیلی خوب بود در کل فکر نمیکردم انقدر خوشمزه باشه ولی خیلی خوشمزه بود و عالی بود😸
از نظر من هرجا که دید بخریدش🤙🏼
این بستنی به قیمت 100 تومان خریدم🌱
سلام به تو girl ادایی🧘🏼♂🎀😌˘◡˘
[ رفتیم بیرون چون عاشورا بود و الانم دارم آماده میشم که برم خونه پدربزرگم😺]✻
خوراکی خوشمزه خریدم که دوتا هم بهتون پیشنهاد میشه و خیلی خوشمزه بود دوباره میگم و حتما اگه جایی دید بخرید🪅
سمت راست آدامس منری بود که خوشمزه بود و سمت چپ هم ماشمالو هست که هم تازه بود و هم خوشمزه بود✨🏝🎀 𓄰 ׂ