eitaa logo
مــــن ؛
83 دنبال‌کننده
177 عکس
16 ویدیو
0 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
رفتم،خدافظ‌‌.
اومدم,تا تلویزیون روشن کردم گل زدیم،افساید بود‌‌.اولین بازی جام جهانی فوتبال ایران که دارم میبینم.»
یعنی چی؟من بهتر از داور،داوری میکنم.
نیمه اول: ایران-0/0-بلژیک(مساوی)
من دیگه دارم نمیتونم.
سلام از کسی که ایتاش تا الان مرده بود...
مــــن ؛
تو زندگی همیشه اون پشتی بودم.»
میرم هدفونمو بزنم شارژ، به هر حال تمیزکاری بدون موسیقی برای من امکان پذیر نیست.
چت های اول خودم و نازنین رو میخونم یاد این تازه زن و شوهرا یا نامزدا میوفتم.