دوست دارم در یک عملیات سخت تبدیل بشم به رامین رضاییان،اما غیرتم اجازه نمیده رامین بره پی وی زنم،مگه نه شاوشانگ؟
گرسنمه،دلم می خواد یه تعدادی اکسسوری بگیرم؛به هر حال باید یه طوری پول این ماهمو خرج بکنم.
سلام از کسی که دیشب کلی با نازنین گفت و خندید و تعریف کرد،در حال حاضر داره از گرسنگی میمیره(مثل همیشه)،چشماش میسوزه با اینکه خوب خوابیده،امروز باشگاه داره و می خواد که دعاش کنید برای انتخابی قبول بشه،لطفاً.
در کل الان منتظره نهار اماده بشه و می خواد بره برای باشگاه به دوستش پیام بده و...