گرسنمه،دلم می خواد یه تعدادی اکسسوری بگیرم؛به هر حال باید یه طوری پول این ماهمو خرج بکنم.
سلام از کسی که دیشب کلی با نازنین گفت و خندید و تعریف کرد،در حال حاضر داره از گرسنگی میمیره(مثل همیشه)،چشماش میسوزه با اینکه خوب خوابیده،امروز باشگاه داره و می خواد که دعاش کنید برای انتخابی قبول بشه،لطفاً.
در کل الان منتظره نهار اماده بشه و می خواد بره برای باشگاه به دوستش پیام بده و...
I'm tired, but I have to go to the gym. I'm trying my best to get selected for the tournament. Pray for me, please.»
برگشتم،به همون حالت هایی که همیشه بعد از باشگاه دارم(خسته ـ بی حال و بدن درد) ولی این سری(خیلی سریه) لباسامو پخش نکردم روی زمین و دارم پاهامو تو هوا تاب میدم و به طرز عجیبی این دفعه گرسنم نیست.
در حال حاضر باید بگم که بازم برای دفعه نمیدونم چندم برای گرفتن پچ پچ رفتم مغازه و دوباره ۱۰۰ هزار خرج کردم و دوباره در خریدم هیچ پچ پچی یافت نشد.