eitaa logo
مــــن ؛
83 دنبال‌کننده
177 عکس
17 ویدیو
0 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام از کسی که دیشب کلی با نازنین گفت و خندید و تعریف کرد،در حال حاضر داره از گرسنگی می‌میره(مثل همیشه)،چشماش میسوزه با اینکه خوب خوابیده،امروز باشگاه داره و می خواد که دعاش کنید برای انتخابی قبول بشه،لطفاً. در کل الان منتظره نهار اماده بشه و می خواد بره برای باشگاه به دوستش پیام بده و...
مــــن ؛
"I need a place like this, the silence, the peace, the sky, the nature, the beauty and the solitude, it's wonderful."
I'm tired, but I have to go to the gym. I'm trying my best to get selected for the tournament. Pray for me, please.»
برگشتم،به همون حالت هایی که همیشه بعد از باشگاه دارم(خسته ـ بی حال و بدن درد) ولی این سری(خیلی سریه) لباسامو پخش نکردم روی زمین و دارم پاهامو تو هوا تاب میدم و به طرز عجیبی این دفعه گرسنم نیست.
در حال حاضر باید بگم که بازم برای دفعه نمی‌دونم چندم برای گرفتن پچ پچ رفتم مغازه و دوباره ۱۰۰ هزار خرج کردم و دوباره در خریدم هیچ پچ پچی یافت نشد.
نازیِ چویی‌ پیوی تو چک کن.
یه مدت شدیداً به چوب شور علاقه‌مند شدم،عالیه،جدی میگم.
https://eitaa.com/nazaninentjj/456 از اونجایی که احتمالاً قرار نیست هیچ وقت عکستو بفرستی پس بزارید بهتون بگم که نازنین یکی از زیباترین افرادیه که دیدم،موهای کوتاه آبی و.‌.. فقط می‌تونم بگم واو،طوری که شاید مجبور بشم بخاطرش پسر بشم.