برگشتم،به همون حالت هایی که همیشه بعد از باشگاه دارم(خسته ـ بی حال و بدن درد) ولی این سری(خیلی سریه) لباسامو پخش نکردم روی زمین و دارم پاهامو تو هوا تاب میدم و به طرز عجیبی این دفعه گرسنم نیست.
در حال حاضر باید بگم که بازم برای دفعه نمیدونم چندم برای گرفتن پچ پچ رفتم مغازه و دوباره ۱۰۰ هزار خرج کردم و دوباره در خریدم هیچ پچ پچی یافت نشد.
https://eitaa.com/nazaninentjj/456
از اونجایی که احتمالاً قرار نیست هیچ وقت عکستو بفرستی پس بزارید بهتون بگم که نازنین یکی از زیباترین افرادیه که دیدم،موهای کوتاه آبی و... فقط میتونم بگم واو،طوری که شاید مجبور بشم بخاطرش پسر بشم.
کاری به مظلومیت نیمار و تنفر داشتن از مسی و امید به بیشتر شدن موفقیت امباپه ندارم ولی این جام جهانی فقط حق رونالدو هست و بس.»
سلام از کسی که به خاطر اینکه دههی اول محرم داره تموم میشه ولی هنوز نتونسته گریه کنه ناراحته، می خواد بپوشه بره هیئت و خوابش میاد و در حال حاضر هم داره یدونه از اون آبنبات های قدیمی با طعم قهوه رو می خوره و...
البته افسوس من برای اینه که هنوز معنای محرم رو درک نکردم و هنوز هم اونجوری که باید برای این واقعه تلخ عزاداری نکردم.