eitaa logo
مــــن ؛
83 دنبال‌کننده
177 عکس
16 ویدیو
0 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
در حال حاضر باید بگم که بازم برای دفعه نمی‌دونم چندم برای گرفتن پچ پچ رفتم مغازه و دوباره ۱۰۰ هزار خرج کردم و دوباره در خریدم هیچ پچ پچی یافت نشد.
نازیِ چویی‌ پیوی تو چک کن.
یه مدت شدیداً به چوب شور علاقه‌مند شدم،عالیه،جدی میگم.
https://eitaa.com/nazaninentjj/456 از اونجایی که احتمالاً قرار نیست هیچ وقت عکستو بفرستی پس بزارید بهتون بگم که نازنین یکی از زیباترین افرادیه که دیدم،موهای کوتاه آبی و.‌.. فقط می‌تونم بگم واو،طوری که شاید مجبور بشم بخاطرش پسر بشم.
کاری به مظلومیت نیمار و تنفر داشتن از مسی و امید به بیشتر شدن موفقیت امباپه ندارم ولی این جام جهانی فقط حق رونالدو هست و بس‌.»
دوست دارم اخر شبی ناشناس بزارم اما چون حرفی نمیزنید سکوت میکنم.
سلام،شما هم اره ؟